Že by ten hurikán přinesl nějaké supervýkonné SAMCE ?!?
veru
8. 6. 2005, 22.06
tak tohle si snad vytisknu hrncirovy na zemak!!!:)
Finwe
8. 6. 2005, 22.09
Jo, to jsem si zrovna říkal, to je aktualita jak vyšitá
xom
9. 6. 2005, 14.38
Mno, vzpomeňte si na například na Dařbujána a Pandrholu.. Tam měly
rodiny dětí.. Proč? Protože po večer neměli lidé co dělat :o) Tehdy
nebyla elektřina, o televizi si mohli nechat zdát, měli stále
hlad.. :o)
Zní to bůbě, ale moderní doba člověka tak zabavuje, že už ani nemá
pořádně čas na to, aby si zařídil potomky..
kuba-kubula
9. 6. 2005, 14.45
[5]a nebo to není moderní… Moderní žena má dítě jedno, a to ještě
až kolem 25 a pozdějc
Andrew
9. 6. 2005, 18.51
[5] Hm, to sice jo, jenže v tý době věděli prd o antikoncepci. To je
taky to nejzajímavější na odkazované článku – k populační explozi
došlo, protože se lidi nedostali pro antikoncepci. Což mi připadá
minimálně nezodpovědné…
[6] Dneska už neplatí, že žena sedí doma a stará se o domácí krb a
pečuje o děti. Žena chce dosahovat stejných profesionálních úspěchů
jako muž, a tak jí holt zbývá méně času na rodinu. Kariéra má prostě
přednost, protože lidé chtějí být materiálně zabezpečení než si děti
pořídí. A to je jedině dobře. Nic proti našim rodičům, ale mít děti
ve dvaceti mi připadá trochu moc brzy.
veru
9. 6. 2005, 19.51
no,ja nechci nikomu odporovat,ale oni antikoncepci znali…a pouzivali…jen
nebyla tak ucinna!:)
Mateji,to je nahoda,ze mam zitra mit aktuality…:)Uz to mam vytisknuty
(doufam,ze ti to neva, ale ty bys ji to asi stejne uz nemel kdy predlozit…ale
tak ja kdyztak reknu,ze je to od tebe:))
Rishak
9. 6. 2005, 23.41
Už vim proč se už za dob Němcové Babičky těšily na černé
hodinky:-)Čekaly je ty světlejší chvilky jejich života.
Andrew
10. 6. 2005, 7.26
[8] Jo? Jakou třeba? Přerušovanou soulož a čekání na „neplodné“
dny neberu :-)
Jinak jako aktualita je to vážně super. Rozhodně poutavější než jenom
zpráva, že byl někde hurikán.
veru
10. 6. 2005, 13.47
No jo,Hrnca byla stestim bez sebe,ze to byla aktualita k tematu(nedavno jsme
dobrali obyvatelstvo:)
Andrew,prerusovana souloz a pocitani neplodnych dnu se ale taky bere jako
antikoncepce!A nebo vypocitani telesny teploty..No,ja vim,mely to, damy, trochu
slozitejsi,ale tak apon se snazily…:))
Finwe
10. 6. 2005, 15.17
Nebo varlata do teplý vody, ale to se musí praktikovat 70 dní před
souloží (po tu dobu zrajou spermie)
Andrew
10. 6. 2005, 15.26
70 dní, jo? Simtě, jak to varle pozná, který spermie poslat? ;)
Finwe
10. 6. 2005, 15.33
No nezralý ti nepošle. A vzhledem k tomu, že ty zárodky i zralý
horkou zničíš…
Ale účinnost je samozřejmě omezená
Andrew
10. 6. 2005, 15.42
Nojo. Jenže to by znamenalo, že se stačí občas vykoupat v teplý vodě
(což dělá většina lidí), a seš víceméně neplodnej. Se mi
nějak nezdá…
kuba-kubula
11. 6. 2005, 19.08
vono to asi nebude teplá voda jako ze sprchy, kterou se meješ denně (nebo
bys aspoň měl), protože jinak by z tebe nikdy nic nevyšlo… To bude tak
40 a víc °C aspoň.
JaR
11. 6. 2005, 22.29
Koukám že se tady řeší velmi zajímavé téma. Vrátim se jenom k tomu
dřívějšku. Dříve se používali i „prezervativi“, sice né v takové
podobě jako dnes, ale už ve starém egyptě a pak i následně v řecku
používali kůži nebo nějaký listy místo dnešní super gumy! Sice nic moc,
ale snaha se cení. Navíc jsou tady další antikoncepční prostředky jako je
kojení, sterilizace atd.
Andrew
12. 6. 2005, 14.42
[16] No já osobně netušim, jakou má teplotu voda, kterou se sprchuju. Ale
spousta lidí má ráda pořádně horkou vanu, takže nevim. A ono by z tebe
vyšlo to samý jako dycky, akorát by to byly mrtvolky :-))
[17] No kojení bych za antikoncepci nepovažoval, to je spíš vedlejší
efekt. A taky nejde použít vždycky, žejo :-) No a sterilizace je asi
nejjistější… Ale zas je to nafurt.
JaR
12. 6. 2005, 15.15
Sterilizace nemusí být jen nafurt, ale potom trošičku klésá její
spolehlivost. A kojení je považováno za antikoncepci, teda ono to je
antikoncepce, ale aby byla učinná, je dost složitá a náročná, takže
nedoporuřuji spoléhat na kojení děvčata. No možná i chlapci, člověk
nikdy neví!
veru
12. 6. 2005, 19.36
Nechci rejpat, ale, sme te, Andrew, docela „preargumentovali“:))
Andrew
12. 6. 2005, 19.44
Nějak jsem si nevšimnul, kde ;) Já za použitelnou
antikoncepci považuju něco, na co se dá spolehnout a co funguje tak nějak
pořád. Takže přerušovaná soulož, neplodné dny, kojení, vaření varlat
:-) je ze hry.
veru
12. 6. 2005, 21.14
vareni….boze,to zni fakt hrozne:)
No,ale jestli to beres takhle,tak antikoncepce jeste nebyla vynalezena (to
asi ceka na nas, jak by rekl p.prof.Slad:),protoze spolehnout se na neco
znamena,ze to funguje na 100% a to nefunguje zadna „antikoncepce“-pokud
nepocitam abstinenci, kterou ty urcite taky neuznavas:)
Andrew
12. 6. 2005, 21.56
Ach jo. Takže – stoprocentní antikoncepce neexistuje, to je jasný. Budu
citovat odjinud:
Když se nepoužívá žádná antikoncepce, je Pearlův index asi 80,
přerušovaný styk má asi 20, kondom asi 15. Moderní metody jsou daleko
spolehlivější. Antikoncepční pilulky (kombinovaná hormonální
antikoncepce) mají při správném užívání Pearlův index
0,1 – 0,2."
No a o to mi šlo – prostě rozdíl ve spolehlivosti je ohromnej.
Už se chápeme?
A já osobně bych teda nevařil ani za nic :-)
JaR
12. 6. 2005, 21.58
Přesně tak, musím dát Veru za pravdu. Sice dnes jsme dosažení 100% už
velmi blízko, ale stále nám pár desetin chybí! No snad to brzí přijde a
někdo vymslí něco co zabrání i přenosu pohlavních nemocí!
veru
13. 6. 2005, 16.23
ted ste mne to uplne zamotali,protoze v tech poslednich dvou prizpevcich si
oba nejak protirecite…taxe domluvte,neeee???:)…A Andrew,co ma bejt ten
clanek???….ehm,spis,co je to Pearluv index??:)-vysvetli,prosim,nam
malym,kteri nevedi vo co go..:)
Andrew
13. 6. 2005, 16.25
No já mam posledních asi 10 příspěvků pocit, že mluvíme o tom
samym, ale pořád se nemůžeme dohodnout.
A Pearův index by jsi z „Času proměn“ měla znát :-) Je to
pravděpodobnost selhání antikoncepce, tzn. pravděpodobnost
otěhotnění.
KLK
13. 6. 2005, 20.24
[16] Myslim že se asi obvykle koupu v 40 stupňový vodě a víc. Teda je
to jenom můj vodhad.
veru
13. 6. 2005, 20.26
no…ale tys mi furt neveril!:)
Vo tom indexu sem fakt nikdy neslysela (sem asi zrovna neposlouchala,kdyz se
o tom na tech uzasnejch programech mluvilo:)hmm,tak dik za
vysvetleni.A este,odkud je ten uryvek,co jsi z nej citoval??
veru
13. 6. 2005, 20.27
to mas docela dobry,klku:)nebo spis tvoje slecna!:)
Andrew
13. 6. 2005, 20.30
[27] Takže Klokan je bezpečnej… ten je vařenej :-)
[28] A co jsem ti nevěřil? Já jen řikal, že něco, co má 20%
pravděpodobnost neúspěchu, si nezaslouží být nazýváno antikoncepcí :-)
A ten úryvek je citát doktora Uzla z nějakýho webu… Už nevim odkud,
jenom jsem byl zvědavej na ty procenta.
KLK
13. 6. 2005, 20.31
Inak aby se Andrew necítil sám: sem tak trochu stejnýho názoru ale
pořádný argumenty mě nenapadaj.
Slyšel jsem u kondomů, že je to kolem 97%
v.
13. 6. 2005, 20.35
no…mozna nezaslouzi,ale je:)to sem se ti snazila celou dobu rict:)
BTW..urcite ma matej dostatecne pevny nervy,zejo..:,o
Andrew
13. 6. 2005, 20.40
Matěj už vydržel horší věci :-)
veru
13. 6. 2005, 20.46
uf:,D
KLK,to je jakoze Klokan,jakoze Petr????
Finwe
13. 6. 2005, 20.46
Náhodou – tohle je nejdelší souvislá konverzace k tématu (článku),
kterou jsem tu čet'
Andrew
13. 6. 2005, 20.47
[34] Exactly. Teda jestli myslíš toho Petra, co já :-)
v.
13. 6. 2005, 21.00
jakoze Besta-teda toho myslim ja:) to sou objevy…to ej tak kdyz ma nekdo
delsi vedeni..:)
Matysku,to jsme radi,ze se nezlobis:)-teda ja jo:)Ale myslim,ze konverzace
prave skoncila..:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.07
Tak. Ale aby Matěj neřek, že se to tu zvrhlo, tak bysme se měli vrátit
k tématu…
v.
13. 6. 2005, 21.22
taxe teda vracime:)..kde sme to zacali??..jo,u ty ameriky…Ale tak
zase…treba indiani to meli vymysleny jeste jinak-mozna i na 100%(neboli
Pearluv index je roven nule:)…:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.23
Jasně, po narození useknout :-)
v.
13. 6. 2005, 21.26
:,D coze???:)
Sůša
13. 6. 2005, 21.28
Slyšíš dobře Veru, když useknout tak useknout :-)
Andrew
13. 6. 2005, 21.28
Nic :-)
Já nevim, jak to dělali. Ale podle toho, co psal JaR [17] zřejmě používali něco vzdáleně podobnýho
dnešním kondomům. Nebo vypozorovali že po žvejkání nějakejch rostlin
jejich plodnost klesá…
v.
13. 6. 2005, 21.32
nojo,ale prece Vinetou nebyl….:))
to by me zajimalo,jak na to ty lidi prisli,ze to funguje….vis co,jestli
nahodou,nekdo neco sezvejkal nebo jestli zamerne prezvejkali celej les a pak to
zkouseli….No,to je fuk:))Ale to me tak napada,ze to ty americani z toho
clanku se nemuzou vymlouvat,ze nemohli do lekarny-urcite jim roste u domu nakej
indianskej ker:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.35
No to máš u všeho. Domorodý lidi věděj spoustu věcí, u kterejch
nechápeš, jak na ně mohli přijít (která kytka je na to dobrá, která je
jedovatá,…).
Mně by třeba zajímalo, jak lidi přišli na to, že vařený maso je
lepčí. Ale to by byl offtopic, to řešit nebudeme.
Ona spousta věcí bude u těchdle „jednoduchejch“ kultur instinktivní.
To máš jako to rozmnožování. Nikdo je to neučí a taky to uměj.
v.
13. 6. 2005, 21.41
no praaaaave ze umej:)) no,jeste ze tak,predstava,ze se to nekde
vyucuje….no,ne,to uz je taky ubihani od tematu,to radsi ne:) Ale s tim masem
to bylo v jedny pohadce,ale tak to az tady matej nafoti naky maso,tak mu to
okomentujem:))
Andrew
13. 6. 2005, 22.03
No ono třeba nás taky některý věci nikdo neučí a přijdeme na ně
sami, žejo :-)
Ale vrátim se k článku – neslyšeli jste, že by u nás ze stejnýho
důvodu vzrosla porodnost devět měsíců po záplavách?
Gagí
14. 6. 2005, 11.22
No, tak já se teda taky připojím… po pravdě, mohu se vyjádřit tedy
hlavně k vypočítávání plodných a neplodných dnů, páč mě to jednu
dobu celkem zajímalo… je to tam ještě ošetřený takovou zajímavou věcí
a to pravidelností cyklu… já sice nevím, jak se ten index počítá, ale
pokud někdo udělal chybu v tom počítání dnů, tak se to nedá
započítávat do Pearlova indexu. Tam se uvádí takový ty nestandartnosti,
jako třeba ovulace vajíčka při velmi silném orgasmu a podobné, jistě
stejně zajímavé věci…
A k těm nočním hodinkám, ono v tom samotném článku stojí
romantika, svíčky, nešla elektřina… :) Kdo by si nezadováděl, že.
A u nás si myslim že žádnej boom podobného charakteru ani být nemohl,
protože kdo zůstal odříznut, tak se po nocích bál aby se neutopil,
o možnosti romanticky stráevného večera nejspíš nikdo ani neuvažoval. No
a koho zachránili, ten byl rád, že je naživu a v suchu, navíc se myslim
spalo po tělocvičnách nebo u příbuzných, kde by to bylo jaksi nevhodné
;) Takže náš stále se zmenšující národ má nejspíš smůlu, že
hurikány sice míváme tak čtyřikrát do roka, ale málokdy si jich vůbec
všimneme… Chjo. A tak se člověk musí snažit, aby si na tu zpropadenou
romantiku vůbec udělal čas :o))))
xom
14. 6. 2005, 13.14
Gagí, po záplavách na Moravě se opravdu o něco zvedla porodnost.. Ono
v kritických situacích si mnoho lidí uvědomí, že je život krátkej a
ještě by to chtělo něco vyzkoušet.. :) Se mi do mozku vkrádá vzpomínka
na Evoluci (film), jak před školou poskakovala holka s cedulí: „I can`t
die like a virgin“ :)
v.
14. 6. 2005, 16.59
..:,D
gagí,ja nevim,ale myslis ze u hurikanu se nikdo neboji??to je dobra
uvaha..kde vzali ty lidi cas na naky svicky,kdyz se meli prece bat estli
neprijde dalsi hurikan…
Kačí
14. 6. 2005, 20.40
Tyjo, to je dost dobrá konverzace. Při čtení o vařenejch varlatech
někdy předevčírem sem se rozhodla to nechat bez komentáře (páč bych sem
psala, že ste hrozný prasata;), ale teď už se to zvrhává trochu lepčim
směrem:) No, já vám teda nevim, ale já bych si při záplavách nebo
hurikánech asi nemohla jen tak jako užívat po nocích. Spíš by mi nedaly
spát myšlenky na další den,co bude, co se stane, na to, jak jsou na tom
příbuzný a tak. A co se antikoncepce týče, souhlasim s Veru, že by se
tak mělo nazývat všecko, čím se lidé (ať více nebo méně úspěšně)
snaží zabránit otěhotnění. A to, jak je účinná, to ukazuje právě
Pearlův index. Ale všecko je to antikoncepce. Všechno je to snaha zabránit
otěhotnění. A jinak.. za ideální kombinaci považuju kodnom a prášky
(kondom kvůli nemocem, prášky kvůli účinnosti..) Takže asi tak.. Jo a
eště jedno BTW;) Veru se pomalu ale jistě začíná včleňovat do FB
sqadry.. Sexta jede;)
Sůša
14. 6. 2005, 22.12
Jak to tady tak pozoruju, tak debata tu vznikla nejdriv z peti slov a pak
jsme se dostali/ jste se dostali az do cisla 138 nebo tak nejak :-)
Finwe
14. 6. 2005, 22.35
To tvrdil už dgx, že čím kratší
článek, tím delší debata. Pak mu někdo radil napsat článek o jediném
slovu: polykám…
Sůša
14. 6. 2005, 22.40
Ale jen tak dál pokračujte…baví mě to číst :)
Andrew
14. 6. 2005, 23.22
[48 – 51] Nojo, jenže, lidi, pochopte – tady nejde o to dovádění.
To oni dováděli i před tím. Tady jde o to, že ty pipky „se nedostaly do
lékárny pro prášky, tak holt otěhotněly“. To mi připadá jako
docela síla.
[51] Mno. To vaření byla jenom taková oddychovka
:-) Jinak ideální „kombinace“ jsou imho prášky, bo jde přeci jen o tu
holku. A ta to imho chce mít pod kontrolou. A kondom sice zabrání přenosu
pohlavních nemocí, ale když „víš, s kým spíš“, dá se bez něj imho
obejít.
[53] Hezkej pokus o vtip. Bohužel na FB
nefunkční. Zkus to příště (vtip). Nějak mě totiž nenapadá, co
čekáš, že bysme ti v komentářích psali.
To je sice hezký, že to vidíš takhle, v podstatě s tebou musim
souhlasit, ale ono to neni zas až tak jednoduchý ty prášky sehnat. To se
musí nejdřív k doktorovi, kde je většinou pořád narváno, takže hodinka
čekání nebejvá zas až tak nenormální, ten ti ty prášky předepíše, a
pak hurá do lékárny. Pochybuju, že doktoři-gynekologové maj po hurikánech
běžnou ordinační dobu a lékárny.. no, ty asi jo. Ale faktem je, že si ty
ženský mohly skočit aspoň do drogerky pro kondom. Ale co mi víme, třeba
jim víc dětí přišlo vhod;)
reakce na [51] – Tak to mě vždycky vytočí,
takovejhle názor. „Jde přeci jen o tu holku.“ Holka si to dítě sama
neudělá a to, že ho musí třičtvrtě roku nosit přece ještě neznamená,
že se to do stejný míry netýká toho kluka! Vy si všechno hrozně
zlehčujete! Představ si, že by tvoje holka otěhotněla. Jak bys reagoval?
Hajzl se k tomu nepřizná a nechá holku bejt, ať dělá, co umí. To mi
přijde neskutečně podlý a sprostý! No a zodpovědnej kluk se s tim musí
nějak vyrovnat a začít uvažovat nad řešením a tim pádem jde i o něj.
A to už je i jeho problém, nebo snad ne? Já fakt nechápu, kdo takovouhle
blbost moh vůbec vymyslet..:/
Fuj.. sem se nějak rozčílila.. ale mě tohle fakt dokáže vytočit. Mít
s někym dítě zvládne každej, ale pak nýst následky, to už je
horší..
[56] Ty bys chtěl přijít o zviřátko na konci
zpráv? No to snad ne? Dyť je to to jediný, na co se těšim;)
Jo a takový BTW na konec: Včera sem jednim uchem poslouchala pořad o sexu
v Americe. A vůbec s erotikou. V médiích je zakázanej jakejkoli náznak
erotiky nebo oplzlostí, popř. sprosťáren (takže Kotek by se svym
moderováním asi neuspěl), v nějakym tom jejich státečku je prej zákon
proti bokovkám a odhalenejm pupíkům a kluci, který se vyspěj s holkama pod
zákonem (i když to chtěj oba) maj nějakej trest (už si nepamatuju co) a
25 let jsou na seznamu sexuálních deviantů spolu s nejrůznějšíma
úchylama a podobně. Docela drsný..
Kačí
15. 6. 2005, 18.51
Ježiš fuj! Tam má bejt „Co my víme“, ne „co mi víme“..
Omlouvám se!:)
Andrew
15. 6. 2005, 21.07
[57] Ale ne, tys mě blbě pochopila. Chtěl jsem
tím říct, že tu zodpovědnost bude chtít mít v rukou holka. Protože bejt
prášky pro chlapy, tak by jim ženský stejně asi nevěřily. Takže takhle
jsem to myslel. U většiny párů bude holka brát HA (hormonální
antikoncepci). Jednak z výše uvedeného důvodu, druhak protože je
statisticky nejjistější a krom toho má řadu dalších vedlejších
účinků (míněno pozitivně).
Takže asi tak. Mrzí mě, esli ses naštvala, a doufam, že to bylo kvůli
nedorozumění.
Kačí
15. 6. 2005, 21.36
Já ale nejsem naštvaná! Jen mě překvapil tvůj názor. Jo, já
souhlasim, že holkám na tom asi záleží víc, než klukům, ale kluci by
neměly tu zodpovědnost nechávat jen na nich.
Andrew
15. 6. 2005, 21.56
No můj názor je, že je zbytečný používat dvojitou ochranu. Když teda
„víš, s kým spíš“.
No a když si máš vybrat mezi kondomem a HA, tak si asi vybereš HA,
protože:
je to jistější
to má pozitivní účinky (viz minulej odkaz)
to máš sama pod kontrolou (nic naplat, holky jsou zodpovědnější)
Že by „kluci neměli tu zodpovědnost nechávat jen na nich“ je sice
pravda, jenže dokud bude antikoncepci používat jen jeden partner, tak to je
holt na něm.
Finwe
15. 6. 2005, 22.17
[61] – no – z druhý strany – když mi
holka řekne, že bere prášky, tak to není žádnej důkaz. Tudíž pro
(„zodpovědnýho“) kluka je jistější (aspoň u tech pseudovztahů)
kondom použít, protože může mít i vlastní jistotu.
Ne že bych teda někdy plánoval začínat styk v pseudovztahu, ono to jen
v první osobě líp zní ;)
Andrew
15. 6. 2005, 22.21
A proč jako? Myslíš, že holka u „pseudovztahu“ chce otěhotnět?
Kvůli alimentům? Asi ne, viď.
Finwe
15. 6. 2005, 22.22
Znám různý individua…
Finwe
15. 6. 2005, 22.23
A spousta vedlejších činitelů, drogy, alkohol, nymfomanie…
[65] Jak sis ráčil všimnout, řešíme, že není
potřeba kondom, když „víš, s kým spíš“. Takže tyhle činitele bych
s dovolením vynechal.
Finwe
15. 6. 2005, 22.48
Tak si odmysli ten odkaz na [61] a je to. Člověk
už na vlasním blogu ani nemůže s drobnou chybkou načít novou větev
tématu, to je šlendrián :-D
Andrew
15. 6. 2005, 22.57
No já nevim, jak ty, ale já tu nehodlam řešit souložení pod vlivem
drog, atd. A pochybuju, že někdo z ostatních bude.
Finwe
15. 6. 2005, 23.04
ok, unbook
veru
16. 6. 2005, 14.38
vy vogooooo:))Sem se jeden vecer pilne ucila matiku(z cehoz logicky
vyplyva,ze sem se sem vubec nedostala:) a uz vas vubec nestiham…:)Lidi,co
blbnete,tady to fakt vypada jakoze planujete…plno veci:)Jakoze to tak
resite…Neni to jedno?? A jestli ne,tak nam dycky rikali,ze nejlepsi je
abstinence!-a tyka se to otehotneni i nemoci:))
Gagí
16. 6. 2005, 16.14
Páni, Veru, plně chápu tvé pocity. Člověk je tři dni v Praze a tady
se pak nemůže dočíst konce. Tak já to vemu postupně…
[49] To mě nenapadlo, ten efekt „co když zítra
umřu“. Máš pravdu… jinak ad tam dál: Já myslim, že ten hurikán je
míněn jako i to období přímého působení, i jistý čas poté, kdy
ještě přetrvávají následky, přesto už nehrozí akutní
nebezpečí…
Ad problematika dvojité antikoncepce: andrew, máš pravdu, holka to chce
mít rozhodně víc pod kontrolou.
A k tomu „kluk nemusí věřit holce“, po pravdě, většina kluků
jistě ráda věří, je to takové, no, jak to říci, pohodlnější?
O pseudovztazích se raději nebudu rozepisovat… páč si nejsem jistá
jestli byste mě poté nezavrhli ;) Ale ono „víš s kým spíš“ je móc
pěkná hláška a je pěkný, když platí.
A Veru, abstinence je samozřejmě nejúčinnější (i když vezmeme-li
třeba pannu Marii, tak tý to bylo houby platný), ale přiznejme si, kdo
vydrží opravdu celý život (tedy až do „chtění potomka“) abstinovat?
Takových už je opravdu poskrovnu… :) i když by se tu pak dalo operovat
s pravděpodobností :)
xom
16. 6. 2005, 16.50
Mám super příklad z reality!! Jeden kluk v práci má
kámoše, kterej je strašnej pařan (počítačový hry) a ten měl
přítelkyni, která mohla dělat, co chtěla (hmm takovejch představ
:)), ale od kompu ho neodtrhla.. Nakonec ho nechala.. (Vlastně takovýhle
jedinci maj největší šanci, že v době katastrofy počnou dítě.. když
nejde proud, nejde poč..) :o)
v.
16. 6. 2005, 19.43
tak to teda panenka marie (jak rekla gagi) i ten „paran“ (jak rikal xom)
meli fakt blby a ja,diky bohu,ani jedno z toho nejsem:)
A k tomu „vis s kym spis“,to ale nemusi bejt uplne tak jisty…jakoze
nekdy se to dozvis,ale uz pozde…hmmm?? :)
Gagí
16. 6. 2005, 21.23
[74] Já to myslela tak, že je hezký, když o tom
druhym člověku víš, že není nemocnej. Jenže občas se člověk jednoduše
neptá… a po aktu už mu nezbývá než doufat…
Andrew
16. 6. 2005, 21.29
Hm… Lidi… S kym se to stýkáte??
ve.
16. 6. 2005, 21.42
no,ja to gagi nemyslela az tak „krute“….ale tak taky se treba stane,ze
jo,co ja vim…Ja to spis myslela z pohledu toho vztahu.
Kačí
16. 6. 2005, 22.41
No, tak já myslim, že končim, páč se to začíná docela zamotávat. Už
to nějak nepobíram..
xom
17. 6. 2005, 8.22
Tak tedy..
By mě zajímalo, jak člověk pozná, že ten druhej není nemocnej.. Pokud
nejde o akci na jednu noc, tak mezi dvěma milenci vzniká jistý vztah,
říká se mu láska, který s sebou nese i důvěru.. Tzn. že se všechny
závažný věci, který by mohly ohrozit druhýho říkaj narovinu.. Kolik
zamilovanejch lidí v Česku pošle toho druhýho na vyšetření do nemocnice
s úkolem: „Dokud nepřineseš papír, ne starší než tejden, že jsi
čistej, tak s tebou nehodlam nic mit..“
Gagí
17. 6. 2005, 11.11
Aha… dobrá, vysvětlím jak sem to myslela já:)
[75] sem vztáhla na vztahy na jednu noc… Tak
nějak mi přišlo, že právě tyhle řešíme…
U dlouhodobých vztahů bych riziko onemocnění asi tolik neřešila,
protože pokud ten vztah právě oním aktem nezačíná, tak je dost velká
pravděpodobnost, že během chození se o tom druhym dozvíš i jakej byl
jeho předchozí milostnej život a z toho se dá i něco málo odvodit… a
pak se o „chození do nemocnice pro potvrzení“ dá rozumně domluvit…
Ale teď si tak úplně nejsem jistá, jestli sem se do toho taky
nezamotala…
Kačí
17. 6. 2005, 16.11
Hahaha.. já nevim, já se v tom docela solidně ztrácim:) Tady je
stopadesát odkazů na předchozí příspěvky, některý tady už ani nejseu,
bo se zobrazuje posledních 25 nebo kolik. No, chaos solidní. Ale nějak jsme
se dostali uplně jinam..
Jo a jak si to teď zpětně pročítam, abych ty odkazy pochopila.. Matěji,
ty máš nějakej pseudovztah?? (viz [62];)
A jinak.. já jsem to myslela tak všeobecně, ne že bych někoho z vás
chtěla nějak to.. podcenit, nařknou, urzit (řikejte tomu jak chcete), to
vůbec ne. Akorát to tak prostě je, že kluci to až tak neřeší i když by
(aspoň v některejch případech) asi měli. Ale to je jedno, sem to asi
napsala trochu zmateně. Jenže po přečtení toho Andrewova komentáře to ze
mě šlo ven ani nevim jak. Tak se tu hezky bavte a já se třeba zas
někdy ozvu;)
veru
17. 6. 2005, 21.41
Kaci…ted sem sem chtela napsat velikou myslenku,ale nez sem to stihla,tak
sem ji zapomnela…
Loony
18. 6. 2005, 11.25
[59] apod.: jsem to tu tak zhruba pročetl, ale
z nedostatku času jen toto: proč se tu nikdo nezmínil o těch ŠPATNÝCH
vedlejších účincích HA??? Když jsem četl příbalovej leták
k práškům (HA) – a to jsem to bral s rezervou – , dělalo se mi
mdlo… Ono ta stránka, Andrew, vypadá spíš jako reklama :-)
Andrew
18. 6. 2005, 17.44
Cha! Andrew se vrátil z Říše a jeho první kroky vedou na FB :-)
Táák pěkně popořadě:
[79] Bohužel jsem nepochopil, jak jsi to myslel
(vážně/ironie/…). Každopádně [80] vystihla
můj názor.
[80] Jak jsi příšla na to, že řešíme vztahy
na jednu noc? Matějovy pokusy o něco podobnýho jsem rázně ukončil.
[82] Snahu něco napsat chválim, příště by to
chtělo i ten obsah :-)
[83] A pročpak to neuděláš ty? Ale řešit
vedlejší účinky podle toho, co píšou v příbalovym letáku, snad
nebudeme. Zkus si laskavě přečíst, co tam píšou u běžně užívanejch
léků… Něco k negativním vedlejším účinkům píšou třeba tady a
informačně asi nejlepčí stránka, co jsem našel, je tadle
Mimo diskusi: Souhlas s Matějem, taky bych mazal.
veru
19. 6. 2005, 11.09
sorry,priste se polepsim..:)
ALe to co psal Looňák je celkem pravda-na jinejch prascich je vetsinou
napsany jen „pri zjisteni vedeljsich ucinku navstivte lekare“-nebo tak
neco…Nikde ti vetsinou nevyjmenovavaj jaky vsechny uzasny nemoce muzes
dostat..a ze ten seznam nemoci vypada jak ucet z hypernovy!:)
Andrew
19. 6. 2005, 11.26
Dyk jo, proto taky HA existuje celá řada a předepisuje ji doktor. Takže
to, co ti doktor předepíše, je IMHO naprosto bezpečný. Kdybys brala
nějakou, která pro tebe nebude vhodná, tak by určitě mohla mít negativní
vedlejší účinky. Ale to je u každýho „složitějšího“ léku. Proto
jsou taky jenom na předpis.
Offtopic: Slyšel jsem, že když na posezení zdlábnete platíčko
Paralenu, tak vás to může zabít. (pro rejpaly – „platíčko“ !=
ten futrál, ale ty prášky :-)
Finwe
19. 6. 2005, 19.11
[86] – Platíčko na posezení tě nezabije, ale
po dlouhodobějším nadužívání Paralenu tvrdnou játra asi tak jako po
chlastu.
Andrew
19. 6. 2005, 19.44
Hm… Řek bych, že s chlastem si ale užiješ víc legrace než
s Paralenem :-)
veru
20. 6. 2005, 16.43
jenze po chlastu mas zase akorat zizen…:)
btw…tameji,kdo ted uhnul od tematu k…?:)
Andrew
20. 6. 2005, 16.45
To je pravda. Po Paralenu chuť na další asi nedostaneš… A po
sexu? ;)
Jinak je nám všem jasný, kdo tady uhnul. Ale myslim, že si Matěj
vlastní příspěvky mazat nebude :-)
Kačí
20. 6. 2005, 20.35
No, já nechci nic řikat, jo, ale Matěj jen srovnal dvě situace a nikde
tam neni nic, co by vás nabádalo, abyste k tomu tématu přešli. To tys
Andrew začal přemejšlet nad užíváním si s chlastem..
Andrew
21. 6. 2005, 6.53
No, já teda taky nechci nic řikat, ale Mates má s náma dostatečný
zkušenosti na to, aby věděl, že když někdo nadhodí téma chlast,
tak se to začne zvrhávat… Fáru sice zaříz, ale u sebe na to
pozapomněl…
Chtělo by to vrátit se k tématu. Nějakej nápad? :-)
Gagí
21. 6. 2005, 11.10
No, jde o to jak moc k tématu (neboť to je hurikán a populační
exploze)… jinak něco mě napadlo. V souvislosti s tím zbytkem :)
Finwe
21. 6. 2005, 11.59
Tak pr. Já uváděl na pravou míru Andrewův výrok o Paralenu a
potřeboval jsem přirovnání. Za to, že to Andrew zcela vědomě otočil
proti mně už nemůžu.
A je rozdíl mezi naprosto zcestnym komentářem k chlastu přímo
navádějícím a odpovědí na předchozí komentář. Nevim, proč bych se
měl zařezávat, když první, kdo začal odbočovat k tématu chlast
jsi byl ty, Andrew ([88])…
KLK
21. 6. 2005, 15.34
Jak malí Jardové… Už se tady hádáte MIMO TÉMA nějakej pátek….
Sem slyšel že v Anglii je dávaj nějak zadáčo (for free 4 3) a prej
skoro všude. Tak si napište někomu tam na brigádě ať přiveze… Plnou
krabici.
veru
21. 6. 2005, 16.12
klokane,to jako ze v anglii davaj zadarmo paralen?:)
Andrew
21. 6. 2005, 16.51
[94] Dva odstavce. Ani jeden k tématu. Bez
komentáře.
[96] To se mi nezdá… Páč Paralen vyrábí
Zentiva. A když se povídáte na jejich web, tak se v zahraničí orientujou
spíš na východ. Takže v Británii budou mít nějakej jejich místní
ekvivalent.
Jinak k tématu – neska jsem udělal bakalářskou zkoušku z financí
za jedna. Takže mám dobrou náladu… Nenašla by se tu nějaká milá slečna
na večer? Značka: kondom nemám :-D
Gagí
21. 6. 2005, 19.49
Andrew sorry, ale když napíšeš „kondom nemám“, tak s tebou žádná
nepude. Musíš ji nejdřív nějakym způsobem zahřát a až potom ji říct,
resp. neříct o tom kondomu, protože pak se člověk tak nějak míň
ovládá, tím pádem i neptá…
A mě tak napadlo zeptat se Vás, co si o těch pseudovztazích myslíte (a
je to takovej malej testík, tak se na mě nezlobte, bohužel s výsledky Vás
neseznámím).
Kačí
21. 6. 2005, 21.29
No, chceš to vědět? Já pseudovztahy nějak nepobírám a nechápu, páč
podle mě má člověk buď rád anebo to nemá budoucnost. Ale zas neodsuzuju
lidi, kterejm to vyhovuje, chápu, nechtěj se vázat a možná dělaj dobře.
Páč (cituju):„Kdo říká, že láska je krásná, nikdy nemiloval.“
A občas mam pocit, že má ten člověk, kterej to řek, pravdu. Protože
i když je dost dní, který si s tou druhou polovičkou užiješ, bejvá taky
dost dní, který vůbec nejsou tak fajn, jak by to mohlo vypadat. Pomalu ale
jistě se učim přetvařovat a musim říct, že mi to docela i jde. Takže
já osobně bych do pseudovztahu asi nešla, ale člověk míní a Bůh mění:)
Třeba jednou změnim názor;)
Andrew
21. 6. 2005, 23.12
[98] No… víš… „míň ovladádá, tím
pádem i neptá“ – aby to pak neskončilo nějakym capartem… Já to řek
narovinu :-)
[99] Vidím to podobně. Kromě toho jsem
v těchhle věcech docela idealista a možná i naivní. A trochu
militantní. Takže ve zkratce: „holka, která se s klukem vyspí na první
schůzce, je u mě kurva“ a kluk je samec do kurvy. Takže asi tak :-)
andrew,muzes ten prizpevek c.101 prelozit do cestiny?
a ze se tak ptam…co si predstavujete pod pojmem „pseudovztah“???
mimo tema:pred par hodinama nam na gymplu zacaly prazdniny..akorat sem si to
predstavovala trochu jinak,ale to jest fuk.
Gagí
22. 6. 2005, 16.01
Pseudovztahem se rozumí vztah, který není ukotven ve všeobecném
povědomí lidí, to jest není doprovázen vozením se za ruku (takovým tím
hezkým), řikáním hezkých frází typu „miluji Tě“ a podobným. Naopak
co má s „chozením“ společného je fyzická stránka. Ovšem netroufám si
tvrdit, že to jsou vztahy na jednu noc. To zas jako abychom se nedostali do
série desinformací. Pseudovztah se totiž myslim dá vcelku slušně udržovat
i na delší dobu.
[103] na [101]
Buď kurva nebo blbá. Případně obojí.
[103] No pseudovztah = vztah
založený na fyzičnu. Na délce snad ani nezáleží.
veru
22. 6. 2005, 21.16
no to stejne nak uplne nechapu ale to je fuk…nekdy si o tom
popovidame…
Kačí
23. 6. 2005, 12.51
No, Veru, Andrew tim myslel, že holku, která se vyspí s klukem na první
schůzce, je pro něj kurva a nebo blbá. Kapíto?
Andrew
23. 6. 2005, 13.13
A esli je to první nebo to druhý, to záleží na konkrétních
okolnostech.
Gagí
23. 6. 2005, 15.29
A bavil by ses s ňou? To mě docela zajímá, protože samozřejmě
společensky je to zamítáno a my to tady můžem prohlašovat jak chcem, ale
aby to nebylo kázání vody…
[105] na [103] Já mám
takovej pocit, že se tomu tady párkrát řeklo „vztah na jednu noc“, tak
sem to chtěla uvést na pravou míru ;)
Sůša
23. 6. 2005, 20.05
Mno, nechci nic řikat, ale mám spolužačku, která se vyspala s klukem
hnedka na prvnim a choděj spolu už dva roky !!!
veru
23. 6. 2005, 20.57
hmm…..sou veci…..si nekdo zije…...
Sůša
23. 6. 2005, 20.59
No, ale ještě sem zapomněla, během těch dvou let se asi 6×
rozešli…
Andrew
23. 6. 2005, 21.03
Ale jo, nechám si zadní vrátka. Takže vězte, že „výjimka potvrzuje
pravidlo“. :-)
veru
23. 6. 2005, 21.14
to andrew-jojo,vzdycky se najde citat,kerej to omluvi:)
to susa:budu se asi opakovat,ale…si nekdo zije…
Sůša
23. 6. 2005, 21.18
To Andrew- ale stejně je divný, že to tak vždycky je… To veru:…mame
co zavidet :-), teda ja ted mluvim za sebe
veru
23. 6. 2005, 21.20
susi,urcite mluvis za vic lidi!
Sůša
23. 6. 2005, 21.20
Ja radsi mluvila za sebe, aby se tady treba nekdo nenapejril :-)
Andrew
23. 6. 2005, 21.23
Hele, nedělejte z toho klub osamělých srdcí :-)
ad VPP: No to souvisí s tím, že nemůžeš všechny lidi strčit do
jednoho pytle. Prostě se nějaká výjimka taky najde.
Sůša
23. 6. 2005, 21.27
co má bejt to VPP?? Nechapu?
Andrew
23. 6. 2005, 21.28
„Výjimka potvrzuje pravidlo“. Neobstály jste ;)
Sůša
23. 6. 2005, 21.30
Dik :-)..no, ale z5 k tématu…už se zase odbočuje…
Andrew
23. 6. 2005, 21.31
Fajn. Něco nadhoďte, já se chytnu :-)
Sůša
23. 6. 2005, 21.32
A kde to tu skončilo naposled?
Andrew
23. 6. 2005, 21.32
Co si myslíte o čistě fyzickejch vztazích, láskách na jednu
noc, atd.
Sůša
23. 6. 2005, 21.34
V životě by se mělo zkusit všechno, přece…takže huráá do
toho..nee, to nebylo tak myšlený, ale říká se to.
Sůša
23. 6. 2005, 21.37
Taková menší anketa
Už jste někdo zkusil vztah na jednu noc? By mě zajímalo, esli tady někdo
takovej je…
Sůša
23. 6. 2005, 21.42
To nebyl asi moc dobrej nápad….že? se ptát…
Finwe
23. 6. 2005, 21.47
Nebyl. Protože se tady víceméně odbočilo od tématu článku, počet
komentářů se rapidně zvedl a jejich délka zmenšila, ukončuji tímto
komentování
Vložit komentář
K tomuto příspěvku není povoleno přidávat komentáře.
Komentáře
Sůša
8. 6. 2005, 14.16
No, tak to je síla!
kuba-kubula
8. 6. 2005, 17.10
Že by ten hurikán přinesl nějaké supervýkonné SAMCE ?!?
veru
8. 6. 2005, 22.06
tak tohle si snad vytisknu hrncirovy na zemak!!!:)
Finwe
8. 6. 2005, 22.09
Jo, to jsem si zrovna říkal, to je aktualita jak vyšitá
xom
9. 6. 2005, 14.38
Mno, vzpomeňte si na například na Dařbujána a Pandrholu.. Tam měly rodiny dětí.. Proč? Protože po večer neměli lidé co dělat :o) Tehdy nebyla elektřina, o televizi si mohli nechat zdát, měli stále hlad.. :o)
Zní to bůbě, ale moderní doba člověka tak zabavuje, že už ani nemá pořádně čas na to, aby si zařídil potomky..
kuba-kubula
9. 6. 2005, 14.45
[5]a nebo to není moderní… Moderní žena má dítě jedno, a to ještě až kolem 25 a pozdějc
Andrew
9. 6. 2005, 18.51
[5] Hm, to sice jo, jenže v tý době věděli prd o antikoncepci. To je taky to nejzajímavější na odkazované článku – k populační explozi došlo, protože se lidi nedostali pro antikoncepci. Což mi připadá minimálně nezodpovědné…
[6] Dneska už neplatí, že žena sedí doma a stará se o domácí krb a pečuje o děti. Žena chce dosahovat stejných profesionálních úspěchů jako muž, a tak jí holt zbývá méně času na rodinu. Kariéra má prostě přednost, protože lidé chtějí být materiálně zabezpečení než si děti pořídí. A to je jedině dobře. Nic proti našim rodičům, ale mít děti ve dvaceti mi připadá trochu moc brzy.
veru
9. 6. 2005, 19.51
no,ja nechci nikomu odporovat,ale oni antikoncepci znali…a pouzivali…jen nebyla tak ucinna!:)
Mateji,to je nahoda,ze mam zitra mit aktuality…:)Uz to mam vytisknuty (doufam,ze ti to neva, ale ty bys ji to asi stejne uz nemel kdy predlozit…ale tak ja kdyztak reknu,ze je to od tebe:))
Rishak
9. 6. 2005, 23.41
Už vim proč se už za dob Němcové Babičky těšily na černé hodinky:-)Čekaly je ty světlejší chvilky jejich života.
Andrew
10. 6. 2005, 7.26
[8] Jo? Jakou třeba? Přerušovanou soulož a čekání na „neplodné“ dny neberu :-)
Jinak jako aktualita je to vážně super. Rozhodně poutavější než jenom zpráva, že byl někde hurikán.
veru
10. 6. 2005, 13.47
No jo,Hrnca byla stestim bez sebe,ze to byla aktualita k tematu(nedavno jsme dobrali obyvatelstvo:)
Andrew,prerusovana souloz a pocitani neplodnych dnu se ale taky bere jako antikoncepce!A nebo vypocitani telesny teploty..No,ja vim,mely to, damy, trochu slozitejsi,ale tak apon se snazily…:))
Finwe
10. 6. 2005, 15.17
Nebo varlata do teplý vody, ale to se musí praktikovat 70 dní před souloží (po tu dobu zrajou spermie)
Andrew
10. 6. 2005, 15.26
70 dní, jo? Simtě, jak to varle pozná, který spermie poslat? ;)
Finwe
10. 6. 2005, 15.33
No nezralý ti nepošle. A vzhledem k tomu, že ty zárodky i zralý horkou zničíš…
Ale účinnost je samozřejmě omezená
Andrew
10. 6. 2005, 15.42
Nojo. Jenže to by znamenalo, že se stačí občas vykoupat v teplý vodě (což dělá většina lidí), a seš víceméně neplodnej. Se mi nějak nezdá…
kuba-kubula
11. 6. 2005, 19.08
vono to asi nebude teplá voda jako ze sprchy, kterou se meješ denně (nebo bys aspoň měl), protože jinak by z tebe nikdy nic nevyšlo… To bude tak 40 a víc °C aspoň.
JaR
11. 6. 2005, 22.29
Koukám že se tady řeší velmi zajímavé téma. Vrátim se jenom k tomu dřívějšku. Dříve se používali i „prezervativi“, sice né v takové podobě jako dnes, ale už ve starém egyptě a pak i následně v řecku používali kůži nebo nějaký listy místo dnešní super gumy! Sice nic moc, ale snaha se cení. Navíc jsou tady další antikoncepční prostředky jako je kojení, sterilizace atd.
Andrew
12. 6. 2005, 14.42
[16] No já osobně netušim, jakou má teplotu voda, kterou se sprchuju. Ale spousta lidí má ráda pořádně horkou vanu, takže nevim. A ono by z tebe vyšlo to samý jako dycky, akorát by to byly mrtvolky :-))
[17] No kojení bych za antikoncepci nepovažoval, to je spíš vedlejší efekt. A taky nejde použít vždycky, žejo :-) No a sterilizace je asi nejjistější… Ale zas je to nafurt.
JaR
12. 6. 2005, 15.15
Sterilizace nemusí být jen nafurt, ale potom trošičku klésá její spolehlivost. A kojení je považováno za antikoncepci, teda ono to je antikoncepce, ale aby byla učinná, je dost složitá a náročná, takže nedoporuřuji spoléhat na kojení děvčata. No možná i chlapci, člověk nikdy neví!
veru
12. 6. 2005, 19.36
Nechci rejpat, ale, sme te, Andrew, docela „preargumentovali“:))
Andrew
12. 6. 2005, 19.44
Nějak jsem si nevšimnul, kde ;) Já za použitelnou antikoncepci považuju něco, na co se dá spolehnout a co funguje tak nějak pořád. Takže přerušovaná soulož, neplodné dny, kojení, vaření varlat :-) je ze hry.
veru
12. 6. 2005, 21.14
vareni….boze,to zni fakt hrozne:)
No,ale jestli to beres takhle,tak antikoncepce jeste nebyla vynalezena (to asi ceka na nas, jak by rekl p.prof.Slad:),protoze spolehnout se na neco znamena,ze to funguje na 100% a to nefunguje zadna „antikoncepce“-pokud nepocitam abstinenci, kterou ty urcite taky neuznavas:)
Andrew
12. 6. 2005, 21.56
Ach jo. Takže – stoprocentní antikoncepce neexistuje, to je jasný. Budu citovat odjinud:
No a o to mi šlo – prostě rozdíl ve spolehlivosti je ohromnej.
Už se chápeme?
A já osobně bych teda nevařil ani za nic :-)
JaR
12. 6. 2005, 21.58
Přesně tak, musím dát Veru za pravdu. Sice dnes jsme dosažení 100% už velmi blízko, ale stále nám pár desetin chybí! No snad to brzí přijde a někdo vymslí něco co zabrání i přenosu pohlavních nemocí!
veru
13. 6. 2005, 16.23
ted ste mne to uplne zamotali,protoze v tech poslednich dvou prizpevcich si oba nejak protirecite…taxe domluvte,neeee???:)…A Andrew,co ma bejt ten clanek???….ehm,spis,co je to Pearluv index??:)-vysvetli,prosim,nam malym,kteri nevedi vo co go..:)
Andrew
13. 6. 2005, 16.25
No já mam posledních asi 10 příspěvků pocit, že mluvíme o tom samym, ale pořád se nemůžeme dohodnout.
A Pearův index by jsi z „Času proměn“ měla znát :-) Je to pravděpodobnost selhání antikoncepce, tzn. pravděpodobnost otěhotnění.
KLK
13. 6. 2005, 20.24
[16] Myslim že se asi obvykle koupu v 40 stupňový vodě a víc. Teda je to jenom můj vodhad.
veru
13. 6. 2005, 20.26
no…ale tys mi furt neveril!:)
Vo tom indexu sem fakt nikdy neslysela (sem asi zrovna neposlouchala,kdyz se o tom na tech uzasnejch programech mluvilo:)hmm,tak dik za vysvetleni.A este,odkud je ten uryvek,co jsi z nej citoval??
veru
13. 6. 2005, 20.27
to mas docela dobry,klku:)nebo spis tvoje slecna!:)
Andrew
13. 6. 2005, 20.30
[27] Takže Klokan je bezpečnej… ten je vařenej :-)
[28] A co jsem ti nevěřil? Já jen řikal, že něco, co má 20% pravděpodobnost neúspěchu, si nezaslouží být nazýváno antikoncepcí :-) A ten úryvek je citát doktora Uzla z nějakýho webu… Už nevim odkud, jenom jsem byl zvědavej na ty procenta.
KLK
13. 6. 2005, 20.31
Inak aby se Andrew necítil sám: sem tak trochu stejnýho názoru ale pořádný argumenty mě nenapadaj.
Slyšel jsem u kondomů, že je to kolem 97%
v.
13. 6. 2005, 20.35
no…mozna nezaslouzi,ale je:)to sem se ti snazila celou dobu rict:)
BTW..urcite ma matej dostatecne pevny nervy,zejo..:,o
Andrew
13. 6. 2005, 20.40
Matěj už vydržel horší věci :-)
veru
13. 6. 2005, 20.46
uf:,D
KLK,to je jakoze Klokan,jakoze Petr????
Finwe
13. 6. 2005, 20.46
Náhodou – tohle je nejdelší souvislá konverzace k tématu (článku), kterou jsem tu čet'
Andrew
13. 6. 2005, 20.47
[34] Exactly. Teda jestli myslíš toho Petra, co já :-)
v.
13. 6. 2005, 21.00
jakoze Besta-teda toho myslim ja:) to sou objevy…to ej tak kdyz ma nekdo delsi vedeni..:)
Matysku,to jsme radi,ze se nezlobis:)-teda ja jo:)Ale myslim,ze konverzace prave skoncila..:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.07
Tak. Ale aby Matěj neřek, že se to tu zvrhlo, tak bysme se měli vrátit k tématu…
v.
13. 6. 2005, 21.22
taxe teda vracime:)..kde sme to zacali??..jo,u ty ameriky…Ale tak zase…treba indiani to meli vymysleny jeste jinak-mozna i na 100%(neboli Pearluv index je roven nule:)…:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.23
Jasně, po narození useknout :-)
v.
13. 6. 2005, 21.26
:,D coze???:)
Sůša
13. 6. 2005, 21.28
Slyšíš dobře Veru, když useknout tak useknout :-)
Andrew
13. 6. 2005, 21.28
Nic :-)
Já nevim, jak to dělali. Ale podle toho, co psal JaR [17] zřejmě používali něco vzdáleně podobnýho dnešním kondomům. Nebo vypozorovali že po žvejkání nějakejch rostlin jejich plodnost klesá…
v.
13. 6. 2005, 21.32
nojo,ale prece Vinetou nebyl….:))
to by me zajimalo,jak na to ty lidi prisli,ze to funguje….vis co,jestli nahodou,nekdo neco sezvejkal nebo jestli zamerne prezvejkali celej les a pak to zkouseli….No,to je fuk:))Ale to me tak napada,ze to ty americani z toho clanku se nemuzou vymlouvat,ze nemohli do lekarny-urcite jim roste u domu nakej indianskej ker:)
Andrew
13. 6. 2005, 21.35
No to máš u všeho. Domorodý lidi věděj spoustu věcí, u kterejch nechápeš, jak na ně mohli přijít (která kytka je na to dobrá, která je jedovatá,…).
Mně by třeba zajímalo, jak lidi přišli na to, že vařený maso je lepčí. Ale to by byl offtopic, to řešit nebudeme.
Ona spousta věcí bude u těchdle „jednoduchejch“ kultur instinktivní. To máš jako to rozmnožování. Nikdo je to neučí a taky to uměj.
v.
13. 6. 2005, 21.41
no praaaaave ze umej:)) no,jeste ze tak,predstava,ze se to nekde vyucuje….no,ne,to uz je taky ubihani od tematu,to radsi ne:) Ale s tim masem to bylo v jedny pohadce,ale tak to az tady matej nafoti naky maso,tak mu to okomentujem:))
Andrew
13. 6. 2005, 22.03
No ono třeba nás taky některý věci nikdo neučí a přijdeme na ně sami, žejo :-)
Ale vrátim se k článku – neslyšeli jste, že by u nás ze stejnýho důvodu vzrosla porodnost devět měsíců po záplavách?
Gagí
14. 6. 2005, 11.22
No, tak já se teda taky připojím… po pravdě, mohu se vyjádřit tedy hlavně k vypočítávání plodných a neplodných dnů, páč mě to jednu dobu celkem zajímalo… je to tam ještě ošetřený takovou zajímavou věcí a to pravidelností cyklu… já sice nevím, jak se ten index počítá, ale pokud někdo udělal chybu v tom počítání dnů, tak se to nedá započítávat do Pearlova indexu. Tam se uvádí takový ty nestandartnosti, jako třeba ovulace vajíčka při velmi silném orgasmu a podobné, jistě stejně zajímavé věci…
A k těm nočním hodinkám, ono v tom samotném článku stojí romantika, svíčky, nešla elektřina… :) Kdo by si nezadováděl, že.
A u nás si myslim že žádnej boom podobného charakteru ani být nemohl, protože kdo zůstal odříznut, tak se po nocích bál aby se neutopil, o možnosti romanticky stráevného večera nejspíš nikdo ani neuvažoval. No a koho zachránili, ten byl rád, že je naživu a v suchu, navíc se myslim spalo po tělocvičnách nebo u příbuzných, kde by to bylo jaksi nevhodné ;) Takže náš stále se zmenšující národ má nejspíš smůlu, že hurikány sice míváme tak čtyřikrát do roka, ale málokdy si jich vůbec všimneme… Chjo. A tak se člověk musí snažit, aby si na tu zpropadenou romantiku vůbec udělal čas :o))))
xom
14. 6. 2005, 13.14
Gagí, po záplavách na Moravě se opravdu o něco zvedla porodnost.. Ono v kritických situacích si mnoho lidí uvědomí, že je život krátkej a ještě by to chtělo něco vyzkoušet.. :) Se mi do mozku vkrádá vzpomínka na Evoluci (film), jak před školou poskakovala holka s cedulí: „I can`t die like a virgin“ :)
v.
14. 6. 2005, 16.59
..:,D
gagí,ja nevim,ale myslis ze u hurikanu se nikdo neboji??to je dobra uvaha..kde vzali ty lidi cas na naky svicky,kdyz se meli prece bat estli neprijde dalsi hurikan…
Kačí
14. 6. 2005, 20.40
Tyjo, to je dost dobrá konverzace. Při čtení o vařenejch varlatech někdy předevčírem sem se rozhodla to nechat bez komentáře (páč bych sem psala, že ste hrozný prasata;), ale teď už se to zvrhává trochu lepčim směrem:) No, já vám teda nevim, ale já bych si při záplavách nebo hurikánech asi nemohla jen tak jako užívat po nocích. Spíš by mi nedaly spát myšlenky na další den,co bude, co se stane, na to, jak jsou na tom příbuzný a tak. A co se antikoncepce týče, souhlasim s Veru, že by se tak mělo nazývat všecko, čím se lidé (ať více nebo méně úspěšně) snaží zabránit otěhotnění. A to, jak je účinná, to ukazuje právě Pearlův index. Ale všecko je to antikoncepce. Všechno je to snaha zabránit otěhotnění. A jinak.. za ideální kombinaci považuju kodnom a prášky (kondom kvůli nemocem, prášky kvůli účinnosti..) Takže asi tak.. Jo a eště jedno BTW;) Veru se pomalu ale jistě začíná včleňovat do FB sqadry.. Sexta jede;)
Sůša
14. 6. 2005, 22.12
Jak to tady tak pozoruju, tak debata tu vznikla nejdriv z peti slov a pak jsme se dostali/ jste se dostali az do cisla 138 nebo tak nejak :-)
Finwe
14. 6. 2005, 22.35
To tvrdil už dgx, že čím kratší článek, tím delší debata. Pak mu někdo radil napsat článek o jediném slovu: polykám…
Sůša
14. 6. 2005, 22.40
Ale jen tak dál pokračujte…baví mě to číst :)
Andrew
14. 6. 2005, 23.22
[48 – 51] Nojo, jenže, lidi, pochopte – tady nejde o to dovádění. To oni dováděli i před tím. Tady jde o to, že ty pipky „se nedostaly do lékárny pro prášky, tak holt otěhotněly“. To mi připadá jako docela síla.
[51] Mno. To vaření byla jenom taková oddychovka :-) Jinak ideální „kombinace“ jsou imho prášky, bo jde přeci jen o tu holku. A ta to imho chce mít pod kontrolou. A kondom sice zabrání přenosu pohlavních nemocí, ale když „víš, s kým spíš“, dá se bez něj imho obejít.
[53] Hezkej pokus o vtip. Bohužel na FB nefunkční. Zkus to příště (vtip). Nějak mě totiž nenapadá, co čekáš, že bysme ti v komentářích psali.
[54] A co takhle něco napsat :-)
KLK
15. 6. 2005, 17.06
[49] S těma záplavama to byla podle mě náhoda. Jinak už by to nova vysílala místo zvířátka na konci.
Kačí
15. 6. 2005, 18.48
[55] Takže:
Fuj.. sem se nějak rozčílila.. ale mě tohle fakt dokáže vytočit. Mít s někym dítě zvládne každej, ale pak nýst následky, to už je horší..
[56] Ty bys chtěl přijít o zviřátko na konci zpráv? No to snad ne? Dyť je to to jediný, na co se těšim;)
Jo a takový BTW na konec: Včera sem jednim uchem poslouchala pořad o sexu v Americe. A vůbec s erotikou. V médiích je zakázanej jakejkoli náznak erotiky nebo oplzlostí, popř. sprosťáren (takže Kotek by se svym moderováním asi neuspěl), v nějakym tom jejich státečku je prej zákon proti bokovkám a odhalenejm pupíkům a kluci, který se vyspěj s holkama pod zákonem (i když to chtěj oba) maj nějakej trest (už si nepamatuju co) a 25 let jsou na seznamu sexuálních deviantů spolu s nejrůznějšíma úchylama a podobně. Docela drsný..
Kačí
15. 6. 2005, 18.51
Ježiš fuj! Tam má bejt „Co my víme“, ne „co mi víme“.. Omlouvám se!:)
Andrew
15. 6. 2005, 21.07
[57] Ale ne, tys mě blbě pochopila. Chtěl jsem tím říct, že tu zodpovědnost bude chtít mít v rukou holka. Protože bejt prášky pro chlapy, tak by jim ženský stejně asi nevěřily. Takže takhle jsem to myslel. U většiny párů bude holka brát HA (hormonální antikoncepci). Jednak z výše uvedeného důvodu, druhak protože je statisticky nejjistější a krom toho má řadu dalších vedlejších účinků (míněno pozitivně).
Takže asi tak. Mrzí mě, esli ses naštvala, a doufam, že to bylo kvůli nedorozumění.
Kačí
15. 6. 2005, 21.36
Já ale nejsem naštvaná! Jen mě překvapil tvůj názor. Jo, já souhlasim, že holkám na tom asi záleží víc, než klukům, ale kluci by neměly tu zodpovědnost nechávat jen na nich.
Andrew
15. 6. 2005, 21.56
No můj názor je, že je zbytečný používat dvojitou ochranu. Když teda „víš, s kým spíš“.
No a když si máš vybrat mezi kondomem a HA, tak si asi vybereš HA, protože:
Že by „kluci neměli tu zodpovědnost nechávat jen na nich“ je sice pravda, jenže dokud bude antikoncepci používat jen jeden partner, tak to je holt na něm.
Finwe
15. 6. 2005, 22.17
[61] – no – z druhý strany – když mi holka řekne, že bere prášky, tak to není žádnej důkaz. Tudíž pro („zodpovědnýho“) kluka je jistější (aspoň u tech pseudovztahů) kondom použít, protože může mít i vlastní jistotu.
Ne že bych teda někdy plánoval začínat styk v pseudovztahu, ono to jen v první osobě líp zní ;)
Andrew
15. 6. 2005, 22.21
A proč jako? Myslíš, že holka u „pseudovztahu“ chce otěhotnět? Kvůli alimentům? Asi ne, viď.
Finwe
15. 6. 2005, 22.22
Znám různý individua…
Finwe
15. 6. 2005, 22.23
A spousta vedlejších činitelů, drogy, alkohol, nymfomanie…
Andrew
15. 6. 2005, 22.23
Jo? Tak to je možná dobře, že znam tak málo lidí…
Andrew
15. 6. 2005, 22.26
[66] bylo na [64]
[65] Jak sis ráčil všimnout, řešíme, že není potřeba kondom, když „víš, s kým spíš“. Takže tyhle činitele bych s dovolením vynechal.
Finwe
15. 6. 2005, 22.48
Tak si odmysli ten odkaz na [61] a je to. Člověk už na vlasním blogu ani nemůže s drobnou chybkou načít novou větev tématu, to je šlendrián :-D
Andrew
15. 6. 2005, 22.57
No já nevim, jak ty, ale já tu nehodlam řešit souložení pod vlivem drog, atd. A pochybuju, že někdo z ostatních bude.
Finwe
15. 6. 2005, 23.04
ok, unbook
veru
16. 6. 2005, 14.38
vy vogooooo:))Sem se jeden vecer pilne ucila matiku(z cehoz logicky vyplyva,ze sem se sem vubec nedostala:) a uz vas vubec nestiham…:)Lidi,co blbnete,tady to fakt vypada jakoze planujete…plno veci:)Jakoze to tak resite…Neni to jedno?? A jestli ne,tak nam dycky rikali,ze nejlepsi je abstinence!-a tyka se to otehotneni i nemoci:))
Gagí
16. 6. 2005, 16.14
Páni, Veru, plně chápu tvé pocity. Člověk je tři dni v Praze a tady se pak nemůže dočíst konce. Tak já to vemu postupně…
[49] To mě nenapadlo, ten efekt „co když zítra umřu“. Máš pravdu… jinak ad tam dál: Já myslim, že ten hurikán je míněn jako i to období přímého působení, i jistý čas poté, kdy ještě přetrvávají následky, přesto už nehrozí akutní nebezpečí…
Ad problematika dvojité antikoncepce: andrew, máš pravdu, holka to chce mít rozhodně víc pod kontrolou.
A k tomu „kluk nemusí věřit holce“, po pravdě, většina kluků jistě ráda věří, je to takové, no, jak to říci, pohodlnější?
O pseudovztazích se raději nebudu rozepisovat… páč si nejsem jistá jestli byste mě poté nezavrhli ;) Ale ono „víš s kým spíš“ je móc pěkná hláška a je pěkný, když platí.
A Veru, abstinence je samozřejmě nejúčinnější (i když vezmeme-li třeba pannu Marii, tak tý to bylo houby platný), ale přiznejme si, kdo vydrží opravdu celý život (tedy až do „chtění potomka“) abstinovat? Takových už je opravdu poskrovnu… :) i když by se tu pak dalo operovat s pravděpodobností :)
xom
16. 6. 2005, 16.50
Mám super příklad z reality!! Jeden kluk v práci má kámoše, kterej je strašnej pařan (počítačový hry) a ten měl přítelkyni, která mohla dělat, co chtěla (hmm takovejch představ :)), ale od kompu ho neodtrhla.. Nakonec ho nechala.. (Vlastně takovýhle jedinci maj největší šanci, že v době katastrofy počnou dítě.. když nejde proud, nejde poč..) :o)
v.
16. 6. 2005, 19.43
tak to teda panenka marie (jak rekla gagi) i ten „paran“ (jak rikal xom) meli fakt blby a ja,diky bohu,ani jedno z toho nejsem:)
A k tomu „vis s kym spis“,to ale nemusi bejt uplne tak jisty…jakoze nekdy se to dozvis,ale uz pozde…hmmm?? :)
Gagí
16. 6. 2005, 21.23
[74] Já to myslela tak, že je hezký, když o tom druhym člověku víš, že není nemocnej. Jenže občas se člověk jednoduše neptá… a po aktu už mu nezbývá než doufat…
Andrew
16. 6. 2005, 21.29
Hm… Lidi… S kym se to stýkáte??
ve.
16. 6. 2005, 21.42
no,ja to gagi nemyslela az tak „krute“….ale tak taky se treba stane,ze jo,co ja vim…Ja to spis myslela z pohledu toho vztahu.
Kačí
16. 6. 2005, 22.41
No, tak já myslim, že končim, páč se to začíná docela zamotávat. Už to nějak nepobíram..
xom
17. 6. 2005, 8.22
Tak tedy..
By mě zajímalo, jak člověk pozná, že ten druhej není nemocnej.. Pokud nejde o akci na jednu noc, tak mezi dvěma milenci vzniká jistý vztah, říká se mu láska, který s sebou nese i důvěru.. Tzn. že se všechny závažný věci, který by mohly ohrozit druhýho říkaj narovinu.. Kolik zamilovanejch lidí v Česku pošle toho druhýho na vyšetření do nemocnice s úkolem: „Dokud nepřineseš papír, ne starší než tejden, že jsi čistej, tak s tebou nehodlam nic mit..“
Gagí
17. 6. 2005, 11.11
Aha… dobrá, vysvětlím jak sem to myslela já:)
[75] sem vztáhla na vztahy na jednu noc… Tak nějak mi přišlo, že právě tyhle řešíme…
U dlouhodobých vztahů bych riziko onemocnění asi tolik neřešila, protože pokud ten vztah právě oním aktem nezačíná, tak je dost velká pravděpodobnost, že během chození se o tom druhym dozvíš i jakej byl jeho předchozí milostnej život a z toho se dá i něco málo odvodit… a pak se o „chození do nemocnice pro potvrzení“ dá rozumně domluvit…
Ale teď si tak úplně nejsem jistá, jestli sem se do toho taky nezamotala…
Kačí
17. 6. 2005, 16.11
Hahaha.. já nevim, já se v tom docela solidně ztrácim:) Tady je stopadesát odkazů na předchozí příspěvky, některý tady už ani nejseu, bo se zobrazuje posledních 25 nebo kolik. No, chaos solidní. Ale nějak jsme se dostali uplně jinam..
Jo a jak si to teď zpětně pročítam, abych ty odkazy pochopila.. Matěji, ty máš nějakej pseudovztah?? (viz [62];)
A jinak.. já jsem to myslela tak všeobecně, ne že bych někoho z vás chtěla nějak to.. podcenit, nařknou, urzit (řikejte tomu jak chcete), to vůbec ne. Akorát to tak prostě je, že kluci to až tak neřeší i když by (aspoň v některejch případech) asi měli. Ale to je jedno, sem to asi napsala trochu zmateně. Jenže po přečtení toho Andrewova komentáře to ze mě šlo ven ani nevim jak. Tak se tu hezky bavte a já se třeba zas někdy ozvu;)
veru
17. 6. 2005, 21.41
Kaci…ted sem sem chtela napsat velikou myslenku,ale nez sem to stihla,tak sem ji zapomnela…
Loony
18. 6. 2005, 11.25
[59] apod.: jsem to tu tak zhruba pročetl, ale z nedostatku času jen toto: proč se tu nikdo nezmínil o těch ŠPATNÝCH vedlejších účincích HA??? Když jsem četl příbalovej leták k práškům (HA) – a to jsem to bral s rezervou – , dělalo se mi mdlo… Ono ta stránka, Andrew, vypadá spíš jako reklama :-)
Andrew
18. 6. 2005, 17.44
Cha! Andrew se vrátil z Říše a jeho první kroky vedou na FB :-)
Táák pěkně popořadě:
Mimo diskusi: Souhlas s Matějem, taky bych mazal.
veru
19. 6. 2005, 11.09
sorry,priste se polepsim..:)
ALe to co psal Looňák je celkem pravda-na jinejch prascich je vetsinou napsany jen „pri zjisteni vedeljsich ucinku navstivte lekare“-nebo tak neco…Nikde ti vetsinou nevyjmenovavaj jaky vsechny uzasny nemoce muzes dostat..a ze ten seznam nemoci vypada jak ucet z hypernovy!:)
Andrew
19. 6. 2005, 11.26
Dyk jo, proto taky HA existuje celá řada a předepisuje ji doktor. Takže to, co ti doktor předepíše, je IMHO naprosto bezpečný. Kdybys brala nějakou, která pro tebe nebude vhodná, tak by určitě mohla mít negativní vedlejší účinky. Ale to je u každýho „složitějšího“ léku. Proto jsou taky jenom na předpis.
Offtopic: Slyšel jsem, že když na posezení zdlábnete platíčko Paralenu, tak vás to může zabít. (pro rejpaly – „platíčko“ != ten futrál, ale ty prášky :-)
Finwe
19. 6. 2005, 19.11
[86] – Platíčko na posezení tě nezabije, ale po dlouhodobějším nadužívání Paralenu tvrdnou játra asi tak jako po chlastu.
Andrew
19. 6. 2005, 19.44
Hm… Řek bych, že s chlastem si ale užiješ víc legrace než s Paralenem :-)
veru
20. 6. 2005, 16.43
jenze po chlastu mas zase akorat zizen…:)
btw…tameji,kdo ted uhnul od tematu k…?:)
Andrew
20. 6. 2005, 16.45
To je pravda. Po Paralenu chuť na další asi nedostaneš… A po sexu? ;)
Jinak je nám všem jasný, kdo tady uhnul. Ale myslim, že si Matěj vlastní příspěvky mazat nebude :-)
Kačí
20. 6. 2005, 20.35
No, já nechci nic řikat, jo, ale Matěj jen srovnal dvě situace a nikde tam neni nic, co by vás nabádalo, abyste k tomu tématu přešli. To tys Andrew začal přemejšlet nad užíváním si s chlastem..
Andrew
21. 6. 2005, 6.53
No, já teda taky nechci nic řikat, ale Mates má s náma dostatečný zkušenosti na to, aby věděl, že když někdo nadhodí téma chlast, tak se to začne zvrhávat… Fáru sice zaříz, ale u sebe na to pozapomněl…
Chtělo by to vrátit se k tématu. Nějakej nápad? :-)
Gagí
21. 6. 2005, 11.10
No, jde o to jak moc k tématu (neboť to je hurikán a populační exploze)… jinak něco mě napadlo. V souvislosti s tím zbytkem :)
Finwe
21. 6. 2005, 11.59
Tak pr. Já uváděl na pravou míru Andrewův výrok o Paralenu a potřeboval jsem přirovnání. Za to, že to Andrew zcela vědomě otočil proti mně už nemůžu.
A je rozdíl mezi naprosto zcestnym komentářem k chlastu přímo navádějícím a odpovědí na předchozí komentář. Nevim, proč bych se měl zařezávat, když první, kdo začal odbočovat k tématu chlast jsi byl ty, Andrew ([88])…
KLK
21. 6. 2005, 15.34
Jak malí Jardové… Už se tady hádáte MIMO TÉMA nějakej pátek….
Sem slyšel že v Anglii je dávaj nějak zadáčo (for free 4 3) a prej skoro všude. Tak si napište někomu tam na brigádě ať přiveze… Plnou krabici.
veru
21. 6. 2005, 16.12
klokane,to jako ze v anglii davaj zadarmo paralen?:)
Andrew
21. 6. 2005, 16.51
[94] Dva odstavce. Ani jeden k tématu. Bez komentáře.
[96] To se mi nezdá… Páč Paralen vyrábí Zentiva. A když se povídáte na jejich web, tak se v zahraničí orientujou spíš na východ. Takže v Británii budou mít nějakej jejich místní ekvivalent.
Jinak k tématu – neska jsem udělal bakalářskou zkoušku z financí za jedna. Takže mám dobrou náladu… Nenašla by se tu nějaká milá slečna na večer? Značka: kondom nemám :-D
Gagí
21. 6. 2005, 19.49
Andrew sorry, ale když napíšeš „kondom nemám“, tak s tebou žádná nepude. Musíš ji nejdřív nějakym způsobem zahřát a až potom ji říct, resp. neříct o tom kondomu, protože pak se člověk tak nějak míň ovládá, tím pádem i neptá…
A mě tak napadlo zeptat se Vás, co si o těch pseudovztazích myslíte (a je to takovej malej testík, tak se na mě nezlobte, bohužel s výsledky Vás neseznámím).
Kačí
21. 6. 2005, 21.29
No, chceš to vědět? Já pseudovztahy nějak nepobírám a nechápu, páč podle mě má člověk buď rád anebo to nemá budoucnost. Ale zas neodsuzuju lidi, kterejm to vyhovuje, chápu, nechtěj se vázat a možná dělaj dobře. Páč (cituju):„Kdo říká, že láska je krásná, nikdy nemiloval.“ A občas mam pocit, že má ten člověk, kterej to řek, pravdu. Protože i když je dost dní, který si s tou druhou polovičkou užiješ, bejvá taky dost dní, který vůbec nejsou tak fajn, jak by to mohlo vypadat. Pomalu ale jistě se učim přetvařovat a musim říct, že mi to docela i jde. Takže já osobně bych do pseudovztahu asi nešla, ale člověk míní a Bůh mění:) Třeba jednou změnim názor;)
Andrew
21. 6. 2005, 23.12
[98] No… víš… „míň ovladádá, tím pádem i neptá“ – aby to pak neskončilo nějakym capartem… Já to řek narovinu :-)
[99] Vidím to podobně. Kromě toho jsem v těchhle věcech docela idealista a možná i naivní. A trochu militantní. Takže ve zkratce: „holka, která se s klukem vyspí na první schůzce, je u mě kurva“ a kluk je samec do kurvy. Takže asi tak :-)
btw Nikdo se na nabídku neozval :-(
Andrew
22. 6. 2005, 7.52
update [100] na [99] nebo je blbá :-)
Gagí
22. 6. 2005, 8.39
Chi :) Tak dobrý, prošli ste :)
veru
22. 6. 2005, 15.19
andrew,muzes ten prizpevek c.101 prelozit do cestiny?
a ze se tak ptam…co si predstavujete pod pojmem „pseudovztah“???
mimo tema:pred par hodinama nam na gymplu zacaly prazdniny..akorat sem si to predstavovala trochu jinak,ale to jest fuk.
Gagí
22. 6. 2005, 16.01
Pseudovztahem se rozumí vztah, který není ukotven ve všeobecném povědomí lidí, to jest není doprovázen vozením se za ruku (takovým tím hezkým), řikáním hezkých frází typu „miluji Tě“ a podobným. Naopak co má s „chozením“ společného je fyzická stránka. Ovšem netroufám si tvrdit, že to jsou vztahy na jednu noc. To zas jako abychom se nedostali do série desinformací. Pseudovztah se totiž myslim dá vcelku slušně udržovat i na delší dobu.
Sečteno a podtrženo: pseudovztah = fyzické sumpatie navenek projevené, != oplácená láska
Andrew
22. 6. 2005, 20.44
[103] na [101] Buď kurva nebo blbá. Případně obojí.
[103] No pseudovztah = vztah založený na fyzičnu. Na délce snad ani nezáleží.
veru
22. 6. 2005, 21.16
no to stejne nak uplne nechapu ale to je fuk…nekdy si o tom popovidame…
Kačí
23. 6. 2005, 12.51
No, Veru, Andrew tim myslel, že holku, která se vyspí s klukem na první schůzce, je pro něj kurva a nebo blbá. Kapíto?
Andrew
23. 6. 2005, 13.13
A esli je to první nebo to druhý, to záleží na konkrétních okolnostech.
Gagí
23. 6. 2005, 15.29
A bavil by ses s ňou? To mě docela zajímá, protože samozřejmě společensky je to zamítáno a my to tady můžem prohlašovat jak chcem, ale aby to nebylo kázání vody…
[105] na [103] Já mám takovej pocit, že se tomu tady párkrát řeklo „vztah na jednu noc“, tak sem to chtěla uvést na pravou míru ;)
Sůša
23. 6. 2005, 20.05
Mno, nechci nic řikat, ale mám spolužačku, která se vyspala s klukem hnedka na prvnim a choděj spolu už dva roky !!!
veru
23. 6. 2005, 20.57
hmm…..sou veci…..si nekdo zije…...
Sůša
23. 6. 2005, 20.59
No, ale ještě sem zapomněla, během těch dvou let se asi 6× rozešli…
Andrew
23. 6. 2005, 21.03
Ale jo, nechám si zadní vrátka. Takže vězte, že „výjimka potvrzuje pravidlo“. :-)
veru
23. 6. 2005, 21.14
to andrew-jojo,vzdycky se najde citat,kerej to omluvi:)
to susa:budu se asi opakovat,ale…si nekdo zije…
Sůša
23. 6. 2005, 21.18
To Andrew- ale stejně je divný, že to tak vždycky je… To veru:…mame co zavidet :-), teda ja ted mluvim za sebe
veru
23. 6. 2005, 21.20
susi,urcite mluvis za vic lidi!
Sůša
23. 6. 2005, 21.20
Ja radsi mluvila za sebe, aby se tady treba nekdo nenapejril :-)
Andrew
23. 6. 2005, 21.23
Hele, nedělejte z toho klub osamělých srdcí :-)
ad VPP: No to souvisí s tím, že nemůžeš všechny lidi strčit do jednoho pytle. Prostě se nějaká výjimka taky najde.
Sůša
23. 6. 2005, 21.27
co má bejt to VPP?? Nechapu?
Andrew
23. 6. 2005, 21.28
„Výjimka potvrzuje pravidlo“. Neobstály jste ;)
Sůša
23. 6. 2005, 21.30
Dik :-)..no, ale z5 k tématu…už se zase odbočuje…
Andrew
23. 6. 2005, 21.31
Fajn. Něco nadhoďte, já se chytnu :-)
Sůša
23. 6. 2005, 21.32
A kde to tu skončilo naposled?
Andrew
23. 6. 2005, 21.32
Co si myslíte o čistě fyzickejch vztazích, láskách na jednu noc, atd.
Sůša
23. 6. 2005, 21.34
V životě by se mělo zkusit všechno, přece…takže huráá do toho..nee, to nebylo tak myšlený, ale říká se to.
Sůša
23. 6. 2005, 21.37
Taková menší anketa
Už jste někdo zkusil vztah na jednu noc? By mě zajímalo, esli tady někdo takovej je…
Sůša
23. 6. 2005, 21.42
To nebyl asi moc dobrej nápad….že? se ptát…
Finwe
23. 6. 2005, 21.47
Nebyl. Protože se tady víceméně odbočilo od tématu článku, počet komentářů se rapidně zvedl a jejich délka zmenšila, ukončuji tímto komentování
Vložit komentář
K tomuto příspěvku není povoleno přidávat komentáře.