Jedna praštěná teorie

Tuhle teorii razím už dlouho, asi tak tři roky. Zatím se nikomu nepovedlo ji vyvrátit, ani mně ne, a to se o to snažím seč můžu.

Jde o tohle. Každý člověk vidí jinak barvy. Moje modrá může být Andrewova žlutá atp. Odlišné vnímání barev je působeno posunem spektra (na úrovni mozkového zpracování).

Barvy pojmenováváme všichni stejně. Proč? Protože jsme se to tak naučili. Od někoho, kdo se to naučil od někoho jiného…

Zajímalo by mě, jestli tato teorie jde nějak laicky vyvrátit. Názory vítány v komentářích.

24. 11. 2004, 23.48 - Výkřik do tmy

Komentáře

RSS feed komentářů k tomuto článku

1.Andrew » 25. 11. 2004 3.08 » Reagovat

Na úvod: teorie je považována na fakt, pokud je dokázána :-)

Já jsem téhle Matějově teorii přemýšlel několik (možná desítek) hodin. A můj vztah k ní prošel několika stádii. Od naprostého odmítání až po souhlas.

Když mi ji Matěj poprvé vysvětlil, hrubě jsem nesouhlasil a snažil se ji všemožně vyvrátit. Bylo to v Ponte, a tak si asi dovedete představit, že se mi to nepovedlo :-)

Celý víkend jsem o tom pak přemýšlel a nebyl jsem schopen tuto teorii vyvrátit. Když jsem k tomu přidal teorii, kterou si myslím já a která je MNOHEM ujetější, než ta Matějova, dostal jsem se do stádia, kdy jsem s touto teorií začal souhlasit.

On je totiž problém v tom, že pokud spektrum zůstane zachováno a pouze se posune, je tato teorie nevyvratitelná. Ovšem také nedokázatelná.

Jde o to, že z našich očí jdou stejné signály (zanedbáme-li vady zraku) a co s nimi udělá mozek, to už je těžko zjistitelné. Jediné možné potvrzení/vyvrácení, které mě napadá by připadalo v úvahu, pokud bychom nějak byli schopni zaznamenat, co člověk vidí. Ovšem až po tom, co ony elektrické impulsy (které máme všichni stejné, viz výše) zpracuje centrum zraku, složí z nich obraz a pošle je „někam dál“.

P.S.: Buďte rádi, že nevíte, čemu věřím já :-)

Stejně tak bych mohl prohlašovat, že „všichni máme spektrum stejné“. Vyvrátíš mi to, Matěji?


2.Wanderer » 25. 11. 2004 11.04 » Reagovat

Nemyslím že lze všechnu vinu za rozdílné vnímání barev házet na mozek. Dle mého názoru nese největší podíl na tomto rozdílu právě oko. Můžeme sice zanedbat vady, ale musíme brát v potaz že každé oko má jinou citlivost na různou část spektra a na různou intenzitu odstínu a světlosti (odborné podklady zde). IMHO to není tím že si mozky různých lidí signály z oka přeberou jinak… kloním se k názoru že v mozku máme "všichni stejné spektrum", na vině jsou oční receptory.

A pár klamů na odreagování:


3.Andrew » 25. 11. 2004 16.42 » Reagovat

To se ovšem velmi mýlíš. Oční receptory nám všem fungují naprosto stejně - na základě rozkladu rhodopsinu na Vitamin A a opsin (zjednodušeně řečeno) při dopadu světla. No a opsinu jsou tři druhy, reagují na tři základní barvy - červená, zelená, modrá. Takže i čípků jsou tři druhy. Na čípek dopadne světlo, rhodopsin se rozkládá, přitom dochází k uvolňování elektrického náboje a ten frčí nervem do mozku. No a když frčí signál od všech tří druhů, vidíme bílou - lidské oko tedy funguje na principu aditivního skládání barev, tedy RGB model v praxi. Tak mě napadá, že vlastně vidíme interpolovaně, ale v takovém rozlišení, že je to vlastně jedno :-)

Za vady barevného vnímání skutečně může oko, respektive poměr oněch tří druhů čípků. Ale rozhodně nemůže posunout viděné spektrum.

Hlavní problém je v tom, že oko je relativně jednoduché a dobře prozkoumané. To se ovšem o mozku říct nedá…


4.Gagí » 25. 11. 2004 17.42 » Reagovat

Já nevim, jak Vy, ale já si myslim, že by se to dalo posuzovat spíš na filosofické úrovni. Podle mě je totiž veškeré přepracovávání pocitů a vjemů na slova špatný směr uvažování. Nejjednodušeji je to vidět na různých jazycích. Vemte si, že když teda zůstaneme u barev, tak jenom pro černou existuje několik set názvů, a přitom je to pořád ta samá barva…a od toho se to všechno odvíjí. Tím, že máme řeč, osekáváme naše myšlení jenom proto, že nejsme schopni se dorozumět nonverbálně (Matýskovo oblíbené jeden pohled zmůže víc, než tisíce slov). A aby nebyl v tom komunikačním světě "bordel", tak si v hlavě ubíjíme další a další pocity jenom abychom dokázali říct, že máme hlad. Už jste třeba někdy zkusili jenom pociťovat? Třeba mě to moc nejde. Kolikrát už skoro zaplaším všechna slova, ale stejně zase naskočí jakmile to chci popsat… A proto když vidím modrou, tak místo abych si užívala jenom pocit z té barvy, tak si řeknu, to je krásná modrá… Teď je jenom otázka, jestli je to dobře… S Matějovou teorií úpně souhlasím, je to jenom o mluvení, pojmenovávání a slovech:)))


5.Gagí » 25. 11. 2004 17.55 » Reagovat

[2] Tak jsem si pustila klam pro silné povahy a na to, že jsem něco podobného čekala, mě to stejně dostalo:))) Měla jsem puštěný Jarrety a najednou takovej vřískot:) Jediný, co bych jim vytkla je, že sem si nějak nestačila dočíst ten nápis pod tím a ono už to tam bylo…


6.Andrew » 25. 11. 2004 18.43 » Reagovat

[4] Nejhezčí jsou stejně ty barvy, který člověk nedokáže slovy pojmenovat.


7.Gagí » 25. 11. 2004 21.57 » Reagovat

[6] Tak nějak sem to myslela:)))


8.Finwe » 25. 11. 2004 22.08 » Reagovat

[1] - Ano, tato teorie vyvrací to, co bylo doposud bráno jako fakt, nebo přinejmenším přehlíženo…


9.Andrew » 25. 11. 2004 23.39 » Reagovat

Tahle teorie vyvrací kulový. Napřed bys jí musel bejt schopnej dokázat :-/

To je asi jako kdybych řek, že vesmír je konečnej a dál už je jenom malinový želé. Těžko mi to někdo vyvrátí, ale asi s tím díru do světa neudělám…


10.xomax » 26. 11. 2004 12.07 » Reagovat

[9] Nene - není tam jenom želé, ale taky takovej obrovskej orangutan, kterej hraje na banjo… :o)


11.Andrew » 26. 11. 2004 12.24 » Reagovat

[9], [10] - Ano, tyto teorie vyvrací to, co bylo doposud bráno jako fakt, nebo přinejmenším přehlíženo…


12.Andrew » 26. 11. 2004 13.42 » Reagovat

[9] - Dobře, tak jinak: Tato teorie mění fakt, že vidíme všichni stejně, v teorii.


13.Andrew » 26. 11. 2004 13.56 » Reagovat

[12] jsem nepsal já - to jen tak na okraj.

1. Je bráno jako fakt, že všichni vidíme stejně? Mezi lidmi asi ano, ale co na to věda?

2. Aby něco změnila z faktu na teorii, musela by to být schopna vyvrátit a (k tomu) mít alespoň malililililinko relevantních argumentů.


14.Finwe » 26. 11. 2004 14.22 » Reagovat

[9] - já myslel, že hází banány…


15.Gagí » 26. 11. 2004 17.51 » Reagovat

No počkejte, Vy mi tu úplně kazíte moji realitu! Já žiju v domění, že tady vlastně vůbec nejsem a jsem jen výplodem své fantazie! To nemůžete tohleto (zděšený smajlík):)))))


16.Andrew » 26. 11. 2004 17.56 » Reagovat

Chyba v Matrixu.


17.xomax » 26. 11. 2004 18.20 » Reagovat

[14] Ne, on dřív házel sudy, ale už ho to nudilo, tak se začal učit na banjo… :o)


18.Andrew » 26. 11. 2004 23.59 » Reagovat

Tak mě napadá - kterym směrem ty sudy hází? Jestli směrem „dovnitř“, tak sem možná doletěj :-)


19.Gagí » 27. 11. 2004 11.34 » Reagovat

Ale Andrew. To je zas vidět na jaký sudy myslíš:)))


20.xomax » 27. 11. 2004 13.23 » Reagovat

[19] No, myslim, že házel sudy s Granátem, takže, až přiletěj, tak nebudem na suchu už nikdy :o)


21.Andrew » 27. 11. 2004 22.27 » Reagovat

Hele, jako takhle jsem to nemyslel… Mně šlo o to, že by to způsobilo docela poprask, kdyby sem z kosmu přiletěl banán nebo sud :-)

I když takovej sud Granáta… bysme vypadali :-)


22.xomax » 28. 11. 2004 11.09 » Reagovat

Mno, hlavně je ten vopičák asi dost velkej… Takže i ty sudy nebudou nejmenší a nevim-nevim, jak by dopadla zemička, kdyby přiletěl sud velkej jako Jupiter… :o)

Museli bychom ho vychlastat dřív, než by na povrch zemský přiletěl… :o)


23.Káťa » 28. 11. 2004 11.28 » Reagovat

Tak jsem se zas jednou pobavila:) Ale v tuhle chvíli by mi stačilo, kdyby ta vopice házela na Zem takový malý, bílý vločky, aby se konečně dalo vyrazit na sjezdovku!!!


24.Káťa » 28. 11. 2004 11.28 » Reagovat

Jo, zapomněla jsem tam napsat zoufalýho smajlíka:)


25.xomax » 28. 11. 2004 11.48 » Reagovat

[23] To by bylo časově dost náročný (kdyby teď začala házet, tak to sem doletí za hoooooooooodně moooooooc dloooooouhooooo) - Ať se radši umoudřej mraky a ať nám pár vloček přihoděj oni… :o)


26.Káťa » 28. 11. 2004 15.21 » Reagovat

Taky možnost…:) Ale kdyby se ta opička hóóódně snažila a pořádně se napřáhla, tak by to myslim zvládla dřív, než ty pitomý mraky…:/


27.KLK » 1. 12. 2004 20.25 » Reagovat

To sem slyšel že Věruška (nejsme na kletru) lyžovat už byla…(jak se dělá závystivej smajl???). Teď mě napadá (asi se mi polovina vysměje) ale: co když máme ty nervy co nám vedou tu elektřinu trochu špatně zaizolovaný a strátou pár informací se změní náhled na celek…


28.Káťa » 1. 12. 2004 21.05 » Reagovat

Houby lzžovat! Určitě si frajerka užívala na prkně… SAKRA, já chci sníh!!!


29.xomax » 2. 12. 2004 16.06 » Reagovat

[27] To je ono - ztráta informací z nervů… To je téma!! Akorát by to asi nebyla vada barvy, ale spíš, celku - prostě by ti ten obraz trochu vypadával - nebo bys viděl jen "lichý řádky" :o) Ale mozek, šikula, by si to nějak doupravil a tobě by to ani nepřišlo, že vidíš nějak divně, protože nemáš srovnání jak viděj ty ostatní…


30.Andrew » 2. 12. 2004 16.58 » Reagovat

No nevim, takhle velkou chybu bys asi poznal, protože by ti asi bylo divný, když by něco podle doteku bylo hladký a tys to viděl zubatý… Ovšem je taky otázka, co skutečně vidíš a co si mozek domýšlí…


31.Finwe » 2. 12. 2004 19.05 » Reagovat

Ovšem hladký a zubatý se člověk taky naučí…

takže klidně může vidět zubatý a řikat a cejtit hladký


32.Káťa » 2. 12. 2004 19.37 » Reagovat

Néé, nechte toho, já z toho zachvilku začnu cvokatět…

Už teď při cestě do školy přemejšlim, jestli jsou ty auta na tý křižovatce doopravdy, nebo jestli je to jen výplod mý fantazie a jestli je lidi viděj stejně jako já a tak…

Se z toho fakt za chvilku zbláznim…:(


33.Káťa » 2. 12. 2004 19.37 » Reagovat

Hele, třeba vy vidíte psa a řikáte kočka a já vidim psa a řikám pes a …ne, to je blbost:)


34.xomax » 2. 12. 2004 19.53 » Reagovat

[33] To je, protože máme naučený říkat: Todle je pes. Todle je kočka. Todle je krokodýl. Todle je ukouslá noha…

S Andrewem jsme se shodli na tom, že nějakou ztrátovost asi na cestě oko-mozek budem mít… Takže mozek se dost napotí u obyčejnýho koukání… Když toho musí tolik dokreslovat… :o)


35.Káťa » 2. 12. 2004 19.55 » Reagovat

Chudák… a pak proč mu to ve škole nemyslí… Tak já zkusim zejtra př písemce z němčiny myslet se zavřenejma očima, třeba to bude lepčí;)


36.Andrew » 2. 12. 2004 20.23 » Reagovat

[31] To už přeháníš. Lehce vyvratitelná hovadina.

[32] Ty auta tam jsou/nejsou, to je taky dost lehce dokázatelný.


37.xomax » 2. 12. 2004 21.08 » Reagovat

[35] Jestli bude výsledek lepší, tak jsou zde dvě možnosti: a) Látku umíš. b) Máš neuvěřitelně rozsáhlou poruchu zraku :o)

[36] na [31] Ale yo, on neví jak vypadá hladký/zubatý pro jiný lidi… On jen ví, jak on sám vnímá hladký a zubatý… Sice může vidět hladký zubatě, ale zubatý vidí neuvěřitelně moc zubatě… Ale tady by se už jednalo o vadu velkou, která by šla odhalit, třeba šachovnicí a ukázáním nějakého konkrétního bodu…

[36] na [32] Se tou křižovatkou projdi… Nebo radši nechoď - kdo by přispíval na tendle blog… :o)


38.Andrew » 2. 12. 2004 21.14 » Reagovat

[37] na [31]: Já to myslel tak, že kdy to něco pohladíš a je to jasně hlaďoučký a pak na to koukneš a je to zubatý, tak je to trochu divný, ne?


39.xomax » 2. 12. 2004 21.17 » Reagovat

[38] Ale ty nevíš jak to hladký vypadá "normálně" - pro tebe to hladký vypadá tak, jak jsi zvyklej to vnímat…


40.Andrew » 2. 12. 2004 21.21 » Reagovat

Tak to fakt asi ne. Když čímkoli přejedeš po něčem hladkym, tak se to nezadrhne a plynule to sklouzne… Co bys na tom chtěl vnímat jinak? Tohle je narozdíl od toho zraku naprosto objektivně změřitelný.


41.xomax » 2. 12. 2004 21.27 » Reagovat

[40] Mno jasně, že to cejtíš hladký, pokud se nějaký informace neztratěj i na cestě prst - mozek :o), ale obraz tomu odpovídá takovej, jakej jsi zvyklej…

v [39] jsem vnímání myslel: vnímat zrakové vjemy (protože se taj bavíme o zraku :o))


42.Andrew » 2. 12. 2004 21.38 » Reagovat

[40] Blbost… představuj si, jak jedeš po tom „něčem“. Krásně hladce ti prst klouže… A co asi vidíš? Jak jedeš zkrz ty zuby? Jak skáčeš ze zubu na zub?


43.Finwe » 2. 12. 2004 21.39 » Reagovat

[40] Ale ty jsi (samozřejmě teoreticky) zvyklej vnímat věci hladce a vidět je hranatě, takže ti to ani nepřijde…


44.xomax » 2. 12. 2004 21.49 » Reagovat

Když to přeženu, tak je tvoje ruka taky hranatá a vlastně do toho všeho zapadá… :o) Hele, ty vůbec nemáš definovaný - když se narodíš - to, jak maj vypadat věci, který nějak cejtíš hmatem…


45.Andrew » 2. 12. 2004 21.50 » Reagovat

Tak mi [42] vyvrať. Kdybys měl i ruku hranatou, tak by se to o ty hrany mělo zadrnout, ne? Nebo po nic cvakat, záleží na směru.


46.KLK » 2. 12. 2004 22.08 » Reagovat

Mám pocit že tady Xomax chtěl říct, žeto bude klidně cvakat, ale ty máš to cvakání zafixovaný jako hladkost…To je blbost páč by ses dostal ihned do sporu s jiným člověkem, kterej to má naučený pod jinym a správnym názvem…

Tak mě napadlo k těm autům, že kdyby to byl jen čistý výplod fantazie (který z nějakého důvodu máme všichni stejný), tak by jsem mohl i ovlivnit co se s tím autem bude dít dál (jestli mě srazí a nebo se mi vyhne)…Pak ale nevim jak by sem fakt že se mi auto vyhne vnutil i ostatním pozorovatelům. Možná se tímto směrem doberem i k podstatě kouzlení (kouzlení je vlastně výplod něčí fantasie, která byla vnucena nám do mysli)…


47.xomax » 2. 12. 2004 22.14 » Reagovat

[45] Andrew, prostě máme na to jiný pohled - musíš oddělit různé smysly od sebe, oprosti se… Hmat a zrak je úplně něco jinýho - pokud máš odjakživa nějak porušený vizuální vnímání, tak to máš ty spoje s ostatními smysly posunutý - podobně tak, jako to posunutí barevnýho spektra…


48.Andrew » 2. 12. 2004 22.17 » Reagovat

[46]

ad cvakání: Vida, už dva tvrdíme, že je to blbost :-)

ad auta: Tam se to dá lehce ověřit. Dám ruku do ohně za to, že (když zrovna teda nebudeš pod vlivem bůhvíčeho) ty auta uviděj i všichni ostatní (pod nebudou pod vlivem něčeho podobnýho) :-)

ad kouzlení: Jde o to něco udělat tak, aby to nebylo vidět a vypadalo to jako něco jinýho. Takže by tě to auto sice srazilo, ale musel bys to zaonačit tak, aby to vypadalo, že jsi jím třeba prošel… Hele, na to bych se i přišel podívat :-)


49.KLK » 2. 12. 2004 22.28 » Reagovat

[40] Když si to tak zpětně pročítám ta teorie co tvrdí Andrew to jsou normální fyzikální zákony ty nejdou vnímat jinak…Pro každýho bude tření tření a g se bude rovnat 9,83 pro každého stejně(podle ve který části zeměkoule spadne na zadek)…

Vlastně by ten svět mohl bejt zkaženej, hnusnej a nebo hezkej, voňavej a štasnej ale mi savci máme každej stejnou chybu ve vnímání a vnímáme to všichni stejně blbě…Díky tý chybě můžem "přehlížet" i mimozemský organismy (který maj třeba stejnou chybu a "neviděj" na oplátku nás)…Děsivá představa když si uvědomim že je kočky třeba vnímaj…

A to by teoreticky mohlo souviset s reinkarnací… Z těla vylétne duše (na ten samej svět), ale už má poupravený vnímání a tak nevidí záchranáře nebo plačící matku ani to tělo ze kterého vylétlo, ale žije ve vlastním světě s ostatníma duchama a říká si: co bude po smrti???? Existují nadpřirozené síly????Sme ve vesmíru sami????

…Svět tvoří domov pro několik druhů bytostí aniž by tyto bytosti navzájem o sobě věděli…


50.xomax » 2. 12. 2004 22.32 » Reagovat

[49] na [40] Já se nesnažím popírat fyzikální zákony, ale pouze rozvíjet teorii o chybách oka a vidění… Vy se nedokážete oprostit od nahlížení na smysly odděleně…


51.Andrew » 2. 12. 2004 22.32 » Reagovat

No já nevim… Kdyby je kočky viděly, tak by asi nějak interagovaly, takže by se to IMHO poznalo. Stejně tak bysme je asi odhalili pomocí přístrojů… Myslim, že ne.

btw Andrew žádnou teorii netvrdí, Andrew tvrdí, že je to komplet blbost, ale ty barvy nedokáže vyvrátit, tu „zubatost“ (naštěsí) jo :-)


52.Andrew » 2. 12. 2004 22.33 » Reagovat

[50] Ale Tome, to, co ty tvrdí je fakt hovadina a lze to lehoučce dokázat.


53.KLK » 2. 12. 2004 22.37 » Reagovat

[48] To ale potom není kouzlení to je iluze…Já to myslel tak že bych pozměnil dění, že by třeba auto zastavilo všem bych vnuknul fakt že mnou projelo…Nebo bych pozměnil ty elektrycké impulsy a lidé by to vnímali jinak (vyzařoval bych fotony spotřebnou vlnovou délkou)…Něco jako ta můra kterou netopír loví a ona mu vysílá falešné ultrazvukové signáli a dělá že tam nejni.

…Kouzelníci (a ta můra) jsou vlastně takový hackeři, kteří se snaží obcházet zemská pravidla…



55.KLK » 2. 12. 2004 22.38 » Reagovat

[51]Přístroje mě nenapadli…Asi máš pravdu škoda


56.xomax » 2. 12. 2004 22.39 » Reagovat

[52] To máš stejný jako nějaký monitory s většími body - byli jsme na ně zvyklý a ani nám nepřišlo, že je něco kostrbatý, ale postupně se bodíky zmenšily a my se divili, jak je to krásně hladký…

BTW Mám pocit, že si úplně nerozumíme v tom, co chce říct…


57.KLK » 2. 12. 2004 22.39 » Reagovat

Co znamená to IMHO???


58.Andrew » 2. 12. 2004 22.41 » Reagovat

IMHO = In My Humble Opinion = Podle Mého Skromného Mínění


59.Andrew » 2. 12. 2004 22.42 » Reagovat

[56] To je vlastně fakt… Když se dostaneš na úroveň elementárních částic, tak už hladký nebude nic… Ovšem to je o mnoho řádů jinde, než jsme schopni vnímat.


60.Andrew » 2. 12. 2004 22.49 » Reagovat

[56] Eště něco - ono nám to kostrbatý samozřejmě přišlo, ale nic lepšího nebylo, tak jsme brali i to kostrbatý…


61.xomax » 2. 12. 2004 22.50 » Reagovat

[60] …brali i kostrbatý a mysleli si, že je to hladký - todle samý si myslí mozek, když mu to pošle to vadné oko…


62.Andrew » 2. 12. 2004 22.52 » Reagovat

Ale houby. Sedim u 17" LCD s 1280×1024. JE to kostrbatý. Eště jsem na monitoru neviděl třeba kružnici, která by nebyla kostrbatá. A ochcávky jako antialiasing neberu.


63.Andrew » 2. 12. 2004 22.54 » Reagovat

btw Ty sis fakt myslel, že je to hladký? Co takhle myslet si, že Platan chutná jako Granát… Dalo by se tim dost ušetřit :-)


64.KLK » 2. 12. 2004 22.55 » Reagovat

Jde o to, že je na světě spousta hladkejch věcí ( a všechny sou hladký jinak) a záleží to taky třeba na tvrdosti ruky která hladí


65.xomax » 2. 12. 2004 22.57 » Reagovat

[63] Ale to s tim monitorem je přitažený za uši - je to přirovnání…

Ten chlast se dá chemicky dokázat, že je jinej…

Bože, nechme toho - já ti to pak osobně povim…


66.Andrew » 2. 12. 2004 22.57 » Reagovat

No dobře, ale to už zavání alibismem :-)


67.KLK » 2. 12. 2004 22.57 » Reagovat

[63]To je dobrej nápad…Ale s výchovou se musí začí hned ze začátku…Třeba já mám ten nejlepší čas :)))))


68.Andrew » 2. 12. 2004 22.58 » Reagovat

[65] Tak to se těšim :-) Kolik Granátů u toho padne?


69.Andrew » 2. 12. 2004 22.58 » Reagovat

[67] He??? Xome, zdá se, že náš problém z 55 byl právě velmi rázně vyřešen.


70.xomax » 2. 12. 2004 22.59 » Reagovat

To není alisbismus, ale únik od toho, že ty už od základu povídáš o úplně něčem jinym…

[67] to Andrew: Vidiš a ty ses v 55ce bál… :o)


71.xomax » 2. 12. 2004 23.00 » Reagovat

[68] Dost - když se zapojí Finwe a Klokan… :o)


72.Andrew » 2. 12. 2004 23.02 » Reagovat

[70] - ten alibismus byl na [64]; a já se nebál, my máme IMHO zkušenosti s výchovou (zdravíme Matěje) :-)


73.xomax » 2. 12. 2004 23.03 » Reagovat

Proč se to tu nejmenuje: Dvě praštěné teorie :o) Dobrou…


74.Andrew » 2. 12. 2004 23.06 » Reagovat

Páč Finwe má jen jednu. Ale kvalitní :-)


75.KLK » 2. 12. 2004 23.07 » Reagovat

Ať hledám jak hledám tak sem tam alibismus nezahlíd…Možná je to tou noční dobou tak zas někdy…



77.Andrew » 2. 12. 2004 23.08 » Reagovat

[75] Tak někdy na tom Granátovi (na Platana nejdu).


78.KLK » 3. 12. 2004 16.15 » Reagovat

Platí ale moc toho nevidržim (káťa dosvěčí:)


79.xomax » 3. 12. 2004 16.21 » Reagovat

[78] My taky ne (Matěj a já, ale už se lepčíme…)


80.KLK » 3. 12. 2004 18.30 » Reagovat

Už se moc těšim


81.Káťa » 3. 12. 2004 20.12 » Reagovat

[78]Já dosvědčim? A odkdy? Já s tebou někdy pila něco alkoholickýho??? Ooops…:)

[37] na [35] nepomohlo… jediný moje štěstí bylo, že Hanička Tůmová viděla, že kdyby to vybrala, okamžitě celá třída propadá a tak se na nás jen ošklivě zamračila a řekla, že si příště tu písemku napíšem znova a dvakrát těžší…:)

Jinak jsem ty vaše dohady o týhle teorii už fakt nezvládala číst-teda spíš chápat, páč můj mozek přepnul na víkendovej režim… Tak já se ozvu, až to pochopim a až se k tomu konečně budu moct vyjádřit:)


82.KLK » 3. 12. 2004 23.53 » Reagovat

My máme zase na Nj poláka a to je sqelí páč nás je veskupině pět (a to ještě vypatlanejch)a špásujem spolu…On nám vždycky nadávat polsky a my na něj za oplátku mluvíme anglicky (to von nesnáší) a celá hodina je pohoda…Dokonce testy sou lehoučký…Jednou když sem dělal rozdílovky (s určitého důvodu jsem celej trimestr nebyl ve škole) mě posadil do studovny a řekl: "Ten trimestrální test sse vám moc nepoved tak sem vám z něj vybral cvičení který jste napsal nejlíp…Jo a až skončíte tak mi to doneste na stůl do sborovny a nechte to tam protože du domů"…A nechal mě s učebnicí, s celou školní taškou a internetem psát test…Měl jsem z něj za 10 (nejlepčí) a pan profesor byl štěstím bez sebe…


Reagujte!
Jméno e-mail (nezobrazí se)
web 3 plus 2 je

Jak komentovat?

  • Tady formátuje Texy! Co a jak se dozvíte v dokumentaci syntaxe
  • příklad: *kurzíva* **tučně** "text odkazu":http://finwe.info
  • Na nový odstavec jsou potřeba DVA entery!